Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe site.

Ga naar beneden 
+16
Anneke
kyki
royalblood
Candira
~Simone~
Dylan04
Teddybeer
femmie
Starlight
Witchcatjuh
Sirhena Vlaslink
Anouk
Gait
xMarr
Linda
Lotte
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Anouk
Burger
Anouk


Posts : 17

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptyzo 23 sep 2012 - 15:36

Zoals het nu staat, eind november.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira
Burgemeester
Candira


Posts : 605

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptyzo 23 sep 2012 - 19:34

Ik ga nu alvast de karakterkaarten van mij opslaan ergens :) Anders vergeet ik het xD
Terug naar boven Ga naar beneden
royalblood
Burger



Posts : 52

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptyma 24 sep 2012 - 21:07

En hoe staat het ervoor
Komt er een chat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptyma 24 sep 2012 - 21:22

Tsja, nog steeds bezig natuurlijk ^^. De deadline staat, zoals Anouk net heeft gezegd, op eind November. Dan zal er nog wel het één en ander getest worden door de crew, en dan zo snel mogelijk daarna zal de site ook toegankelijk zijn voor de andere leden! Een chat komt er niet, maar daar hebben we het wel over gehad. We hebben toch besloten het niet te doen, omdat de chat op deze site ook vrijwel niet werd gebruikt. Misschien ooit, in een later stadium.
Terug naar boven Ga naar beneden
royalblood
Burger



Posts : 52

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptyma 24 sep 2012 - 21:27

Een topic waar je mag chatten dan maar?(A)
maar wat zijn een beetje de dingen dan die wel op de site komen?
heb je daar overzichtje van van hoe of wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirhena Vlaslink
Minister President
Sirhena Vlaslink


Posts : 3605

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptydi 30 okt 2012 - 15:26

Heeft iedereen op de nieuwe site dezelfde accountnaam of moet iedereen zich opnieuw gaan registreren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptydi 30 okt 2012 - 16:19

Ik neem toch aan dat je je weer zelf opnieuw moet registreren ;O Aangezien je met het maken van een account voor iemand anders direct voor diegene al bepaalt dat hij/zij akkoord gaat met de terms & conditions van de site, en zoiets mag niet zonder toestemming ;O
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptydi 30 okt 2012 - 17:37

Inderdaad, je moet je opnieuw registreren. Zal ook wel een heel gedoe zijn om elk account over te zetten, en ook een beetje verspilde moeite. Er zijn aardig wat accounts, maar zeker de helft daarvan is niet eens actief (':
Terug naar boven Ga naar beneden
kyki
Burgemeester
kyki


Posts : 458

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptydi 30 okt 2012 - 18:17

Als de nieuwe site er is is deze site dan gelijk offline? Of kun je er nog wel op om bij je rollen te komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptydi 30 okt 2012 - 18:33

Er zal van te voren een waarschuwing komen dat er nog een x aantal dagen de tijd is om hier dingen van op te slaan, etc.. Zodra we overgaan op de nieuwe site, zal deze direct op offline gaan, ja (: Mocht het heel dringend zijn, kunnen Anneke en ik er nog wel iets voor verzinnen.

Edit:
Ondertussen zijn er ook alweer wat nieuwe plannen gekomen voor de nieuwe site, en weer een mededeling over de opening van de site. Zo zijn Anneke en ik ons momenteel aan het oriënteren of het mogelijk is om wat geld te verdienen met onze site. Dit door middel van het bieden van de mogelijkheid om advertenties te plaatsen (die voornamelijk op de doelgroep 'jongeren' gericht zal zijn) en het creëren van lidmaatschappen (níks hiervan is verplicht, maar zal het dus wel mogelijk zijn om iets te 'doneren', en tegelijkertijd er iets extra's uit te halen). Met het geld dat we hiermee verdienen, kunnen we blijven uitbreiden en steeds meer extra dingen toevoegen, zodat ook meer van jullie wensen erin terug kunnen komen.

Verder hebben we een tegenslag gehad met het scripten van de site. Eveline, de vriendin van Anouk die ons ook helpt, is tijd kwijt geraakt door het werken aan een code die uiteindelijk niet bleek te werken. Natuurlijk hopen we dat deze tegenslagen niet meer voor zullen komen, maar er is geen verzekering dat het niet zo is. Daarom wordt de deadline iets opgeschoven, máár zodra de banner en achtergrond op de site staat, zal ik een aantal printscreens maken van hoe de nieuwe karakterkaart er nu eigenlijk uitziet, en van de homepagina. Het is dus helaas wat langer wachten, maar jullie krijgen wel alvast een beeld van hoe het er uitgaat zien, en jullie kunnen zien of het aan jullie verwachtingen voldoet!

Edit2: https://2img.net/r/ihimg/f/706/86769769.png/. Bij deze de lay- out van de nieuwe site. Er wordt nog even gebrainstormd over de achtergrondkleur, maar zodat jullie al een beetje een idee hebben wat jullie kunnen verwachten! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 10:17

Leuke lay-out jongens! Ik vind vooral de banner erg tof!
Over de twijfels over achtergrondkleur: misschien is een soort rood (niet felrood of roze-rood, maar een soort doffe, donkerdere vorm) leuk, ivm met de banner omdat die kleurtjes erin terugkomen? Rood is naar mijn idee althans niet per definitie meisjesachtig, maar ik weet niet hoe andere mensen hierover denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 11:45

Misschien dat een licht patroontje leuker zou zijn. Dan staat het wat minder leeg, of juist wat minder massief. Wat we nu op OJ hebben, daar zit een heel licht wolken effect in, waardoor het minder massief is. Dat vind ik vaak wel prettig.
Rood is misschien iets te fel, maar een tint of wat donkerder kan misschien wel, denk ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 13:08

Ik vind persoonlijk de oranje kleur ook wel weer iets ehbben van de achtergrond, maar zoals witchcatjuh zegt een patroontje erin is misschein ook wel iets, daar ben ik het ermee eens. Alleen niet al te druk natuurlijk, dan denk ik dat je uiteindelijk helemaal gestoord gaat worden door ernaar te kijken als je er lang bent xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 13:15

Dat wolken idee is inderdaad wel leuk, het maakt het inderdaad wat rustiger. Ik heb Anouk weer gemaild met het voorstel over een donkerrode kleur, dat was ook nog iets wat Anneke ook had voorgesteld.

Oh, en het is trouwens de print screen van de toekomstige karakterkaart (: dus dat zijn dat de opties die ingevuld worden. Zal ik ook eventueel een printscreen maken van de home pagina?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 13:18

Oke cool, even vraagje over de karakterkaarten, mag je zelf ook nog opties toevoegen voor het personage? En komt er bij die avatar dan ook plaatje van je personage te staan? (zoals bij hipste het geval altijd was?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 14:28

Haha, toevallig dat Anneke hetzelfde idee had, ghehe :'D

Over de rolinfo: is het misschien mogelijk om wat betreft de afbeelding van de rol een foto uit je bestanden toe te voegen? Net zoals hier op Joy, dan heb je voor je avatar de keuze om een afbeelding uit je eigen bestanden (dus wat je op je eigen computer hebt staan) te uploaden, maar je kunt ook een url van een afbeelding invoegen (dus dan heb je hem rechtstreeks vanaf het internet). Ik denk dat dat voor de rolinfo ook wel handig kan zijn..


Laatst aangepast door Linda op wo 21 nov 2012 - 14:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 14:38

@Gytha: Ja, dat is mogelijk (als ik me niet heel erg vergis, ik heb het in elk geval wel helemaal uitgetekend op die manier). Het was in elk geval de bedoeling dat de topicowner deze opties in kan vullen. Alleen naam, geslacht en leeftijd is dus al standaard (: ook het hebben van een avatar van je personage was in elk geval sowieso de bedoeling.

@Linda: Dat is ook iets wat we gaan doen ^^. Ikzelf heb ook regelmatig al plaatjes voor rollen op mijn laptop staan, en dan ben ik de link allang kwijt. Het wordt dus inderdaad mogelijk om op 'bestand zoeken' te klikken en een url in te vullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teddybeer
Minister
Teddybeer


Posts : 2038

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 15:58

Hoe zit het met het creatieve gedeelte?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 16:10

Wat wil je daar precies over weten? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Teddybeer
Minister
Teddybeer


Posts : 2038

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 18:04

Hoe dat er uitziet. Zoals nu gewoon of kan je hoofdstukken invoegen voor bijvoorbeeld een verhaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 19:25

Je zult voor je verhaal hoofdstukken aanvragen en daar een aparte titel aangeven, dan dat van je verhaal. Reactie zullen onder de hoofdstukken komen te staan en dus niet door elkaar gaan zitten, zoals hier het geval is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 19:55

Dus eigenlijk ook beetje zoals dat toen bij hipste was? Dat is wel fijn, dat vond ik echt een fijn systeem wel :) Ik krijg al helemaal zin in de nieuwe site Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Creatiefmoderator
Starlight


Posts : 1525

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 20:01

Jij niet alleen, ik denk dat we er allemaal wel klaar voor zijn! :')
Terug naar boven Ga naar beneden
emmetjew
Koningin
emmetjew


Posts : 9473

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 21:19

Oh, wat een geweldige lay-out! Mijn complimenten hoor! Nieuwe accounts worden zeker nog verwijderd? En excuses als de vraag al is gesteld, daar heb ik dan overheen gelezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Emptywo 21 nov 2012 - 21:31

Maar er staat 'Profiel van' xD Ik dacht dat dit gewoon de profielenpagina was.
Uh. Kun je zelf ook kiezen hoeveel opties je toevoegt? Want sommige mensen hebben er maar 3 nodig en sommige mensen wel 10.
En is de rollenfoto ook echt zo klein? Of komt dat gewoon omdat het in dit geval Anouks ava is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe site.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe site: meebetalen?
» Update site: programmeurs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: