Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe site: meebetalen?

Ga naar beneden 
+9
xXIpiXx
Dylan04
Kirstentje
Teddybeer
Witchcatjuh
Essie
Lotte
Linda
xMarr
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptywo 6 jun 2012 - 20:39

Lieve leden!

Hier een berichtje namens de crew (voornamelijk namens Lotte en mijzelf).
We zijn druk bezig met het opzetten van de nieuwe site. Een echte, mooie, nieuwe site met (bijna) alles erop en eraan. Hier hebben we behoorlijk wat werk en tijd ingestoken. Inmiddels hebben we iemand gevonden die ons kan helpen met het in elkaar zetten van de site, maar daar zitten wel wat aan verbonden: een prijskaartje. Hoeveel het ons gaat kosten weten we nog niet, maar dat het niet gratis is, is iets wat we zeker weten.

Natuurlijk wordt dit geen smeekberichtje. We gaan niemand dwingen om geld te geven voor de site. Dit is alleen maar een vraag, om te peilen of er daadwerkelijk mensen zijn die eventueel mee zouden willen betalen. Wees niet bang, het grootste gedeelte wordt door de crew betaald, maar we zouden het heel erg op prijs stellen als jullie een kleine bijdrage willen leveren.

Voel je niet verplicht. We kijken je niet gek aan als je het niet wilt: we weten best dat er veel jonge mensen op deze site zitten die echt geen geld over hebben om hieraan uit te geven. Maar wie weet zijn er ook mensen die graag een kleine bijdrage leveren.

Het hoeft echt niet veel te zijn. Al is het maar een paar euro.
Dus bij deze de vraag: zijn er mensen die zich geroepen voelen om een kleine bijdrage te leveren voor het betalen van de nieuwe site?

Liefs,
De crew.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptywo 6 jun 2012 - 20:48

Ik ben zeker wel bereid om een bijdrage te leveren, het punt is alleen... Er zijn wel vaker van die oproepen geweest, en iedere keer is er uiteindelijk 0 resultaat geweest. Dus...is het heel raar als ik eigenlijk liever heb dat...er eerst resultaat is en dat ik dán wat overmaak?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptywo 6 jun 2012 - 20:51

Dat mag altijd. Er is overigens nu wel al iets, het Forum, gebruikersprofiel zijn al vrijwel af, dus we zijn niet van plan om het te laten zitten. We stappen nu alleen over naar een betrouwbare scripter, maar die gaat er wel meer voor vragen dan iemand waar we niet zoveel controle over hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptywo 6 jun 2012 - 20:51

Nee, dat is niet raar Lin, dat heb ik namelijk zelf ook. Lotte en ik hebben het er nu over.

Maar een van mijn beste vriendinnen gaat waarschijnlijk de site maken. Tenminste, als we haar kunnen betalen, haha. En zij kan het echt goed. Ze heeft ook een bedrijfje met haar nicht enzo. Ik heb zelf ook gezegd: misschien moeten we eerst kijken hoeveel het totaalbedrag wordt voor we gaan kijken hoeveel we nog nodig hebben.

Dit is ook geen oproep om gelijk geld te gaan overmaken. We willen gewoon weten of er mensen bereid zijn om mee te betalen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptywo 6 jun 2012 - 20:53

Haha Mar, ik heb net tegen Anneke gezegd dat het jou nicht was.. Grapje.

Maar inderdaad! Het is eerder om te zien wíe er mee willen betalen om ons te helpen. Ik wil zelf ook liever betalen ná het resultaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptywo 6 jun 2012 - 20:59

XD Nee, Anneloes is niet mijn nicht. Ik ken haar sinds de derde en ze is een van mn closest friends, maar geen familie [a]
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptywo 6 jun 2012 - 23:12

Oooh dat wist ik helemaal niet... Van Anneloes als scripter enzo.
Maar goed.
Uiteraard zal ik als crewlid ook overwegen om wat bij te dragen en ik hoop echt dat we nog meer mensen vinden die iets bij willen dragen.
De site moet er echt komen^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptywo 6 jun 2012 - 23:25

@Esmee; Ik had in het groepsgesprek toen toch aan Mar gevraagd of ze die vriendin al had gewhatsapped? (: dat was dit dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptywo 6 jun 2012 - 23:32

Last time I paid up the site got shut down
(And I got into a lot of arguements with a certain admin that shall not be mentioned anymore henceforth)

So... I'm sitting this one out for a bit. Sorry, guys.

Also discuss your crew~stuff somewhere the rest can't see it, guys xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptywo 6 jun 2012 - 23:33

Ik heb je gePB't lot! Ik had net mijn post ge-edit dat ik het wel zo professioneel vind om het verder via de PB te bespreken en toen las ik Eefs reactie XD, daar zijn we het allebei over eens xD.

Maar goed, jammer dat je niet meer mee wilt betalen Eef, maar wel begrijpelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptydo 7 jun 2012 - 7:25

Well, Lot en ik hebben het daar ook over gehad. We gingen er al een soort van uit dat er niet veel mensen mee wilden betalen. Ik heb toen ook meebetaald en dat ga ik nu weer doen. Ik heb veel meer vertrouwen in deze crew dan in die van ET.
Maar dan nog, we snappen het wel. Dit is ook geen collecte topic. Het is alleen maar een oproep om er eventjes over na te denken en mensen die het wel willen kunnen dat hier ook melden. Dan weten wij waar we aan toe zijn.

Jaa, ik had haar een whatsapp gestuurd, Es. En nu wil ze het hoogstwaarschijnlijk wel gaan doen. Maar dan moeten we haar wel kunnen betalen.

Zelf wil ik ook het liefste pas achteraf betalen, maar dan moeten we wel zeker weten of we genoeg geld hebben. Anders is het ook zo lullig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teddybeer
Minister
Teddybeer


Posts : 2038

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptydo 7 jun 2012 - 11:25

Ik ben het met Linda een en ik denk dat er meer mensen zijn die het met haar eens zijn.
Mensen willen reseltaten zien voor dat we een besluit nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptydo 7 jun 2012 - 11:26

Maar, is dit dan eerder in het resultaat zien als het helemaal af is? Of, laten zien tijdens hoe de vorderingen gaan? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptydo 7 jun 2012 - 11:28

Daarmee bedoelde ik helemaal af. Dus als hij al helemaal in de lucht is en mensen er gebruik van hebben kunnen maken, dat ik zelf ook een beetje heb kunnen zien wat voor een site het is en hoe het in elkaar steekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptydo 7 jun 2012 - 11:36

Oké, dan is dat waar we in elk geval rekening mee kunnen houden. Waarschijnlijk wilt ze ook geld vooraf, maar ik denk dat Anneke en ik dat voor onze rekening zullen nemen. Het zou wel al erg fijn als we er later wat geld voor terug kunnen krijgen, al zijn het de kleine beetjes ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirstentje
Minister President
Kirstentje


Posts : 4504

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptydo 7 jun 2012 - 11:51

Ik zou graag mee willen betalen aan de site. Alleen ik moet oppassen met mijn geld. Mag niet teveel uitgeven en ben hardnekkig op zoek naar een baantje. Dus helaas zit geld doneren er niet in. Sorry :$
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan04
Rpgmoderator
Dylan04


Posts : 4359

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptydo 7 jun 2012 - 12:28

Een paar euro, zoals er staat, zou geen probleem moeten zijn. Ligt eraan hoeveel natuurlijk, aangezien ik ook grote investeringen heb en op zoek ben naar een baantje, maar goed een paar euro komt het zich niet op aan. Maar dan hoop ik wel dat de site niet na een jaartje ofzo opgedoekt wordt, dan is het gewoon jammer en lullig voor de mensen die er aan hebben mee betaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
xXIpiXx
Admin
xXIpiXx


Posts : 2010

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptydo 7 jun 2012 - 13:25

Ja Lotte vertelde tegen mij ook al dat het je nicht was [a] Maar ik ben ook bereid om mee te betalen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptydo 7 jun 2012 - 13:32

Dylan; alle beetjes helpen (: of je nu vijf euro doet of meer, alles kan goed van pas komen. Maar goed, de site stoppen zou sowieso niet gebeuren. Ik zal het zelf veel te veel missen als die verdwijnt [a].
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan04
Rpgmoderator
Dylan04


Posts : 4359

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptydo 7 jun 2012 - 13:57

Ja je hebt er ook veel aan gedaan, snap het ook wel ^^ Maar oké, ik lees het wel wanneer en hoeveel jullie nodig hebben ;p Ben al blij dat er een echte site komt, met van alles en nog wat eraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptyvr 8 jun 2012 - 14:46

We hebben aardig wat nodig, maar we gaan we verwachten niet dat jullie dat allemaal kunnen gaan betalen (: het grootste gedeelte wordt betaald door de crewleden, maar om daar iets van terug te krijgen kan voor ons al enorm schelen. Dus uiteindelijk kan een bijdrage van vijf tot tien euro kan ons al enorm helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaelie
Minister President
Kaelie


Posts : 3163

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptyzo 10 jun 2012 - 14:07

Ik moet nog even bedenken of ik wel wat kan betalen. Ik heb geen baan, geen zakgeld = geen inkomsten. Al het geld dat ik heb gaat zo ongeveer uit naar dingen die ik voor anderen koop dus ik moet nog even kijken of ik wat over houd... Ik zou wel graag mee willen helpen, maar ik weet dus niet of dat kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptyma 11 jun 2012 - 8:40

Weten jullie al hoeveel het in totaal ongeveer gaat kosten? Of is dat pas bekend als het af is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptyma 11 jun 2012 - 13:45

Op dit moment word er nog onderhandeld tussen Anneke en een nieuwe scripter. Die van Mar is niet doorgegaan omdat die velen malen teveel vroeg, en we zijn nu bij Anouk, gezien die haar eigen bedrijf heeft bij de KvK en alles. En ja, de Anouk van het Everytime Forum. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Commissaris v/d Koningin
Sarah


Posts : 1237

Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Emptyma 11 jun 2012 - 19:44

Hmmm ik ga eens kijken naar mijn eerste loonstrook en als dat een prima bedrag is, ga ik eerst aan m'n ouders vragen of ze zich gaan bemoeien met mijn uitgaven (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe site: meebetalen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe site: meebetalen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe site.
» Update site: programmeurs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: