Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe site: meebetalen?

Ga naar beneden 
+9
xXIpiXx
Dylan04
Kirstentje
Teddybeer
Witchcatjuh
Essie
Lotte
Linda
xMarr
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site: meebetalen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? - Pagina 2 Emptydi 12 jun 2012 - 11:54

Heel fijn dat je er sowieso al aan denkt om mee te helpen! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouk
Burger
Anouk


Posts : 17

Nieuwe site: meebetalen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? - Pagina 2 Emptydi 19 jun 2012 - 14:28

Lotte schreef:
Op dit moment word er nog onderhandeld tussen Anneke en een nieuwe scripter. Die van Mar is niet doorgegaan omdat die velen malen teveel vroeg, en we zijn nu bij Anouk, gezien die haar eigen bedrijf heeft bij de KvK en alles. En ja, de Anouk van het Everytime Forum. (:

Hallo, hier ben ik. Inderdaad, ik was admin bij Everytime, maar ik wil even zeggen dat ik dit achter me heb gelaten. Ik hoop dat jullie dat ook gedaan hebben en dat dit er niet tussenin komt te staan. Een vriendin van me en ik gaan samen aan jullie website werken, wij hopen hier snel aan te beginnen. Als het mag van de admins, zal ik jullie wel een beetje op de hoogte houden via het forum. Vandaar dat ik me ook eventjes heb aangemeld.

PS: leuk om jullie allemaal weer even terug te 'zien'! :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirhena Vlaslink
Minister President
Sirhena Vlaslink


Posts : 3605

Nieuwe site: meebetalen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? - Pagina 2 Emptydi 19 jun 2012 - 19:08

Ik vraag mij af via welke server (of hoe je dat ook moet noemen) jullie die site zullen aanmaken. Aangezien jullie aan heel wat mensen wat hulp vragen, ziet het ernaar uit dat het erg veel gaat kosten.
Je hebt trouwens betalende sites waar je maar 17 euro per maand voor moet betalen. Ik ga niet zeggen dat jullie niet goed gezocht hebben, ik ben zeker dat jullie daar al ontzettend veel werk in hebben gestoken en als er een scripter stopt en je moet weer van voor af aan beginnen, kan dat erg veel tijd en energie in beslag nemen. Daar heb ik ervaring genoeg mee.

Dus mijn vraag is gewoon: waar gaat al dat geld naartoe als jullie 5 à 10 euro per lid al goed vinden en zelf blijkbaar meer gaan betalen. Is dat echt enkel voor de site?

(vraag ik me gewoon allemaal af, want ik snap dit systeem niet zo goed)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site: meebetalen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? - Pagina 2 Emptydi 19 jun 2012 - 19:13

We hebben een vrij goedkope server, waarvan we een aantal maanden geleden het hebben verlengd voor twee jaar. Niet extreem duur, dat valt mee.

En ja, dat is enkel voor de site. Het is eerder dat we blij zijn met alles wat we kunnen krijgen, we kunnen niet van jullie verwachten met meer geld op de proppen te komen om iets wat wij organiseren en regelen. Ik neem aan dat jullie het ook graag willen, maar we zijn gewoon blij met alles. Het is geen verplicht iets, het is alleen een vrijwillige donatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Commissaris v/d Koningin
Sarah


Posts : 1237

Nieuwe site: meebetalen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? - Pagina 2 Emptywo 4 jul 2012 - 18:28

Zoals velen volgens mij ook hebben gezegd, betaal ik nadat de site klaar is.
Dat omdat m'n moeder zeker wil weten dat het allemaal wat heeft gekost haha.
Maar de centjes komen ! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe site: meebetalen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site: meebetalen?   Nieuwe site: meebetalen? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe site: meebetalen?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe site.
» Update site: programmeurs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: