Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe site.

Ga naar beneden 
+16
Anneke
kyki
royalblood
Candira
~Simone~
Dylan04
Teddybeer
femmie
Starlight
Witchcatjuh
Sirhena Vlaslink
Anouk
Gait
xMarr
Linda
Lotte
20 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 20 jun 2012 - 22:14

De nieuwe site. Iets waar we nu al met zijn allen tijden op wachten, maar die nu eindelijk steeds dichterbij lijkt te komen.

Hier een topic waar vragen gesteld kunnen worden over de nieuwe site, maar ook waar we regelmatig wat updates zullen neerzetten. Van de crew, of van Anouk (de oude beheerder van Everytime en scripter van onze nieuwe site). Om te beginnen wat algemene dingen. Zoals wie de Crew zullen vormen op de nieuwe site en wanneer jullie kunnen verwachten om over te gaan, maar ook nog iets over de donaties.

de Crew
Admins: Anneke en Lotte
RPGmoderators: Dylan04
Forummoderator: xXIpiXx
Creatiefmoderator: Starlight
Hoofdredacteur nieuwssectie: xMarr (zij zal tevens modrechten krijgen)

Nieuwsposters
Gait.

Opening nieuwe site?
We proberen het natuurlijk zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen, zeker omdat er al zoveel beloftes zijn geweest. Maar gezien de zomervakantie eraan komt, is er voor Anouk wel meer tijd beschikbaar om eraan te werken. We hopen op September (/November). De precieze datum wordt natuurlijk nog bekend gemaakt, maar op de datum dat we over zullen stappen zal dit forum niet meer in gebruik zijn. Dus zorg dat je ruim op tijd bent met het opslaan van bijvoorbeeld karakterkaarten.

Meebetalen?
Er zijn een aantal leden die al hebben laten merken dat ze mee willen betalen. Het grootste gedeelte pas als de site er eenmaal is, wat erg goed te begrijpen is. Ook op de nieuwe site zal er een topic over geopend worden, maar als je nu al interesse hebt om mee te helpen, stuur dan even een MP en dan hebben we het er verder over.

Vragen?
Stel ze in dit topic, stuur een MP.. We zullen de nieuwe site natuurlijk nog niet doorgeven, we hopen jullie aangenaam te verrassen als hij er eenmaal staat, maar als je vragen hebt over bepaalde functies of wat dan ook..


Laatst aangepast door Lotte op ma 22 okt 2012 - 17:23; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 20 jun 2012 - 22:48

Ehm, ik weet niet hoor Lot, maar Mar zei me dat ik gewoon aangenomen ben als nieuwsposter ;D Maar nu zoals je het nu neergezet hebt lijkt het eerlijk gezegd meer op dat ik 'het knechtje van' ben..
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 20 jun 2012 - 22:55

Nee, Lot zet het verkeerd neer. Ik ben soort van chef nieuws, en dan zijn er nieuwsposters die ook nieuws posten. Je moet het zien alsof ik de hoofdredacteur ben en jij redactielid :) Je wordt geen slaafje ofzo, haha. Je gaat gewoon nieuws posten :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 20 jun 2012 - 22:57

Dan doe ik het zo!
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 20 jun 2012 - 23:04

Ik dacht al, 'huh, ik was toch gewoon nieuwsposter?' xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptydo 21 jun 2012 - 14:50

Ja, ik wist niet precies hoe ik 't moest noemen. (: Gait is zojuist ook aangenomen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptydo 21 jun 2012 - 14:54

Leuk, een collega! =D Top, kan niet wachten om op de nieuwe site aan de slag te gaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptydo 21 jun 2012 - 16:47

yeeey :) Het lijkt me heel leuk om er mee bezig te gaan en kan ook niet wachten :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouk
Burger
Anouk


Posts : 17

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptyza 23 jun 2012 - 9:21

Wat voor nieuws komt er op de website? Ben wel benieuwd.

Wij, een vriendin van mij en ik, gaan 9 juli beginnen met de website. Dit omdat ik nu nog in een afrondingsfase van school zit en ik nog een aantal vorige projecten die ik nog heb lopen af wil maken omdat hier tijd in gaat zitten. Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Wij gaan ons best doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptyza 23 jun 2012 - 9:38

Algemeen denk ik, kijk anders even in het topic waarin er om nieuwsposters wordt gevraagd ;O Ik was eigenlijk van plan het een beetje te houden op de standaard onderwerpen (binnenlands en buitenlands nieuws, sport, gossip, dat soort dingen) en misschien een beetje extra gefocust op de dingen die de mensen op de site bezighouden. Een hoop mensen zijn fan van Harry Potter en The Hunger Games bijvoorbeeld, dus daar zullen we dan (ik althans, weet nog niet hoe mijn collega Gait erover denkt, moeten we het misschien maar een keertje over hebben als de site er eenmaal is) wellicht wat uitgebreider over berichten dan bijvoorbeeld over de nieuwe vriendin van George Clooney ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptyza 23 jun 2012 - 9:59

En, uiteraard, eis ik dat jullie de release datum van Placebo's nieuwe album erg goed in de gaten houden en elke nieuwe single posten en daar vol lof over praten.

Edit by Starlight: God, daar zit toch geen kát op te wachten.. *evil*
Edit by Lotte: Zeg, wil jij nog een mod blijven of niet? [a]
Edit by Starlight: Hoezo? Gaan we dreigen? Ö


Laatst aangepast door Lotte op ma 25 jun 2012 - 11:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptyza 23 jun 2012 - 10:02

Oh dear.. Kga nu alvast maar informatie opzoeken wie dat in vredesnaam zijn x3
En wat het nieuws betrof zat ik ook beetje te denken aan de algemene of opmerkelijke dingetjes die wel leuk en interessant zijn om te lezen :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouk
Burger
Anouk


Posts : 17

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptyma 25 jun 2012 - 11:20

Ik denk dat opmerkelijke nieuwsberichten goed aanslaan. En natuurlijk het nieuws dat erg populair is op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 27 jun 2012 - 8:43

Misschien is het ook leuk om bij het nieuws een rubriek 'Uitgelicht' te hebben, waarin er eens per maand een lid centraal staat. Een soort lid van de maand of zo. Dan kunnen Gait en/of ik een kort interviewtje met diegene houden en vragen stellen als 'hoe ben je op deze site gekomen' en 'waar ben je het meest actief', en misschien nog wat persoonlijke dingetjes. Lijkt me wel een leuke manier om wat meer over elkaar te weten te komen, vooral over de mensen waarmee je normaal gesproken niet zo omgaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 27 jun 2012 - 9:09

Klinkt als een leuk idee, het doet me een beetje denken aan 'H!Pste van de maand', maar dan wat anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 27 jun 2012 - 14:02

Ja, dat vind ik ook een heel goed idee, Linda! Klinkt leuk (: En al zou het ongeveer hetzelfde zijn als H!Pste van de maand, dan is het nog leuk =) Mijn zegen heb je!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 27 jun 2012 - 14:04

En dat was ook de enige zegen die nodig was [a]. Ik weet alleen niet of het bedoelt word als in.. gewoon een nieuwsbericht elke maand, of dat je het als een soort 'Sticky' wilde hebben. En, ik bedoelde ook niet dat het niet leuk zijn als het 't op het idee van H!Pste leek hoor, daar deed het me alleen aan denken ;D.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 27 jun 2012 - 14:08

Hadden we zoiets op H!Pste? (:) Hehe lol, dat wist ik niet. Hoop maar dat onze versie een wat grotere onuitwisbare indruk achterlaat dan :'D

Ik weet niet precies hoe het nieuws ingedeeld wordt verder, maar als het gewoon zo'n zelfde uiterlijk krijgt als de andere rubrieken (sport, gossip, etc.) is het misschien wel leuker. Dan kun je alles nog eens teruglezen, anders wordt het zo'n rommeltje als alles door elkaar staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 27 jun 2012 - 14:17

Ja! Dan kon je opgeven wie jij de 'H!Pste van de maand' werd en dan had je rondes en uiteindelijk de finale. Dat was nog vrij populair volgens mij ook [a].

Wat we daar nu hebben is inderdaad dat het door elkaar staat, dat wel.. Maar ik denk dat de codes van forum hergebruikt kunnen worden voor het nieuws, ik ga er nog wel eens eventjes naar kijken voor ik Anouk mail (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 27 jun 2012 - 14:22

Oh, dat. Daar kan ik me nog wel vaag iets van herinneren. Maar zoiets had ik niet in gedachten, want dan krijg je met vriendjespolitiek dat we daar iedere keer dezelfde mensen hebben, en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Het is juist leuker als ook minder bekende/actieve leden er een keertje in komen. Het zal eerder een soort loting/random keuze zijn dan dat het ergens op afgewogen wordt. Dat lijkt me eerlijker, maakt iedereen evenveel kans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 27 jun 2012 - 14:24

Dat klopt, het was ook puur vriendjespolitiek (: maar, ik vind dit ook wel een leuk(er) idee inderdaad. Het is nog wel de bedoeling dat we meer leden willen krijgen, dus als iemand overigens ook een idee heeft om onze site te gaan promoten.. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 27 jun 2012 - 14:38

Uhu, en ik heb het idee dat het op deze site ook steeds meer een beetje die kant op neigt, dus als het voorkomen kan worden..

Volgens mij is JiBu nog aardig actief (waar de andere helft van hipste toen naartoe is gegaan), maar ik denk dat het moeilijk wordt om daar mensen weg te kapen ;O Die hebben ook een goed werkend RPG-systeem, alhoewel die site afzichtelijk is.

Huur zo'n vliegtuig met banner erachter en laat die over heel Nederland vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 27 jun 2012 - 14:41

Dus toch nog wel? Ik had het idee dat die juist enorm stil lag. Ik heb daar wel een account op, maar ik vond het er altijd erg rustig. Maar om daar mensen af te kapen is ook wel sneu voor ze [a].

Haha, 350 euro per uur. Als jij mij het geld even 'leent' [a].
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 27 jun 2012 - 14:48

Ik heb er daar ook een, vandaar dat ik net even was gaan kijken. Eerst hadden ze zo'n systeem niet, maar die hebben dus ook niet stil gezeten de afgelopen tijd =)
Nou, om eerlijk te zijn, denk ik niet dat het je gaat lukken om daar mensen weg te halen :') Dus het is niet sneu voor hen, maar sneu voor ons.

Je bent het serieus nog op gaan zoeken? -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Emptywo 27 jun 2012 - 14:54

Hé, ik zie daar wel een aantal oud bekenden. Ik wist helemaal niet dat Taru daar ook nog op zat. Ik weet alleen mijn logingegevens niet meer, dus echt ver zal ik niet komen. We kunnen misschien wel kijken of het mogelijk is om partner te worden van de site.

Haha, ja. Uiteraard. Maar aan een uur hebben we niet genoeg hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe site.                                      Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe site.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe site: meebetalen?
» Update site: programmeurs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: