Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe site.

Ga naar beneden 
+16
Anneke
kyki
royalblood
Candira
~Simone~
Dylan04
Teddybeer
femmie
Starlight
Witchcatjuh
Sirhena Vlaslink
Anouk
Gait
xMarr
Linda
Lotte
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 15:44

Nou. Jongens, dat valt toch best mee, 350 euro per uur... xD

Iedereen die Facebook heeft moet gewoon de nieuwe pagina liken - waar overigens nog niks op staat, maar oké - enne... errr... spread the word, zou ik zeggen? Ik zou het ook niet weten. Het is sowieso lullig om mensen van andere sites weg te kapen XD Maar ja, we willen wel meer leden of course, gnagna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 15:53

Ben net ook even op JiBu geweest, was totaal vergeten dat ik daar een account had, maar als ik zo naar de jaartallen kijk die achter de meeste topics staan zou ik nu niet echt zeggen dat hij actief is. 2011, 2010.. Misschien enkel hier en daar een bericht van gister en vandaag. Misschien dat rpg het drukst bezogd is daar, maar ik zou toch zeggen dat als ik dit oz bekijk joy toch veel drukker is. Als ik het zo even verder bekijk zijn er ook maar 9 rpg's uit dit jaar, waarvan er in maar 4 beetje actief zijn van afgelopen maand. Dus actief zou ik het dan niet echt noemen?
En ik zou best linkje op facebook willen zetten xD, alleen niet veel mensen lezen mijn FB
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 16:05

Jibu heeft alleen wel 4x zoveel leden ;D Dus ze hebben wel een veel groter aantal mensen (ooit) bereikt dan wij. In ons eigen discussietopic bij ons bijvoorbeeld staan bijvoorbeeld ook geen posts, het laatste onderwerp daarin is al iets van 1 jaar geleden. Hier gaat het ook vooral om de RPGs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 16:10

Ja oke dat is waar, maar goed, hoeveel van al die leden zijn ook echt actief? Daar heb ik niet naar gekeken en kan het zo ook niet even vinden, maar daar kan je ook weer naar kijken^^ En als je naar onze rpg's kijkt dan zie je toch echt wel dat wij toch wel bij minstens 9 rpg's per dag gepost word, en daar 9 rpg's in dit afgelopen jaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 16:13

Ik heb er nu een tijdje op rondgesnuffeld, maar volgens mij is het wel zo dat ze inderdaad minder actief zijn. Op H!Pste was het ook zo dat er 1000 aangemelde leden waren, maar volgens mij waren er daar maar 100 van actief. Hier hebben we ook maar een klein aantal die actief zijn overigens [a].

EN, iedereen, bekijk onze facebook pagina eens! https://www.facebook.com/allforjoy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 16:14

Ja dat heb je altijd wel, een heleboel mensen melden zich aan maar doen vervolgens eigenlijk net niets meer op de site, dus je moet volgens mij niet echt kijken naar het aantal leden dat aangemeld hebben maar gewoon voornamelijk naar hoeveel er actief zijn.
Ik heb op facebook 'vind ik leuk' gedaan :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirhena Vlaslink
Minister President
Sirhena Vlaslink


Posts : 3605

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 17:48

Bubbels die op deze site zit, is mede admin van Jibu, dus als jullie met hun partners willen worden kunnen jullie dat ook hier aan hem vragen.
Anders heb ik Jimmy (de andere admin van jibu) op mijn msn staan. Dus als jullie willen kan ik best zijn mailadres aan jullie doorgeven.
Jibu is vooral actief in hun RPG en Shoutbox.

Misschien kunnen we op de nieuwe site ook een shoutbox doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 20:56

Je kunt inderdaad het beste gaan zoeken naar andere sites om partner mee te worden. Dat is een goede manier om reclame te maken. Heel veel fora hebben link-back topics. Als zij reclame kunnen maken bij ons, mogen wij reclame maken bij hen. Dat is altijd wel handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouk
Burger
Anouk


Posts : 17

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptydo 28 jun 2012 - 10:40

Als jullie 'lid v/d maand' en 'partnerlinks' willen hebben, kunnen Eveline en ik hier vast wel iets voor maken. Dat moet geen probleem zijn. Ik 'lid v/d maand' niet bij de nieuws berichten doen, maar wel gewoon op de homepagina overigens. Uiteraard kunnen de rechten wel verleend worden aan de nieuwsposters. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptyza 30 jun 2012 - 10:21

Dit kwam gisteravond eigenlijk in me op:
Ik weet niet of jullie van plan zijn de indeling van het forum (dus niet de RPGs of Spelletjes, maar echt het praatforum) hetzelfde te houden? Dus met Discussie, Media en Overig? Want stel je wil...pff, een topic over baantjes of zo plaatsen. Dat zou dan bij Overig moeten, maar ik heb het idee dat dat subforum een beetje overheerst wordt door de volgende topics:
- Say whatever you want
- Irritatietopic
- Vrolijktopic
- Wat luister jij nu
Met alle respect, maar dit zijn vaak wel topics waar niet echt heel erg op de inhoud wordt ingegaan. Er wordt wel veelvuldig in gepost, wat als gevolg heeft dat die topics continu bovenaan staan. Ik denk dat de wat serieuzere topics over baantjes, hobby's, etc. een beetje in de vergetelheid raken als ze daartussen zouden komen te staan. Dus misschien is het handig om Media (daar staan nu toch niet zo veel topics in) te veranderen in wat algemeners, zoals Interesses? Of misschien wat meer subforums te maken?
Want momenteel zijn er dan misschien geen topics over dit soort onderwerpen (zodat het lijkt alsof er geen animo voor is), maar ik denk zeker dat dat te maken heeft met het feit dat ze anders overschaduwd zouden worden door die topics waarin heel frequent gepost wordt.

Wat denken jullie hiervan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Creatiefmoderator
Starlight


Posts : 1525

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptyza 30 jun 2012 - 21:04

I say you're right !

We hebben met de crew overigens al een discussie gehad over dat soort topics. Persoonlijk ben ik van mening dat deze (ook al zijn ze vaak inhoudloos) niet mogen verdwijnen, maar ik ben zeker wel akkoord dat deze de serieuzere topics niet mogen overschaduwen. Geen slecht idee dus!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptyzo 1 jul 2012 - 11:47

De indeling is op de nieuwe site niet hetzelfde, we hebben op dit moment daar vier onderdelen; foruminfo, talking, spelletjes en de prullenbak. Media en alles wordt dus in principe samengevoegd in talking, er kan altijd nog gekeken worden of we daar misschien toch nog een splitsing tussen maken. Maar het is misschien wat overdreven om alleen daar een subforum te hebben voor die 'say whatever you want' dingen.

Op dit moment hebben we nog geen plannen voor een shoutbox, overigens. We hadden iets van een chatbox op deze site, maar omdat er vrijwel geen gebruik van werd gemaakt hebben we die er vanaf gehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptydi 3 jul 2012 - 10:08

En voor Creatief, wordt er daarvoor weer zo'n zelfde systeem gemaakt als op Hipste? Dus dat je apart hoofdstukken toe kunt voegen en dat de reacties van andere leden bij elkaar komen te staan? Of wordt dat net zoiets als hier? Want in dat laatste geval..
Ik vind het eerlijk gezegd wat minder prettig als ik bezig ben met het lezen van een verhaal en er tussen de hoofdstukken in allemaal comments staan van andere mensen. Het ziet er ook een beetje rommelig uit. In het geval dat het op de nieuwe site net zoiets wordt als hier is het misschien fijn om een soort beoordelings-subforum te hebben en daarin een topic voor ieders creaties zodat dáár alle comments kunnen staan. Voor iets als een gedicht of tekening is het misschien niet zo'n probleem, maar zeker met het lezen van verhalen is het niet heel prettig om tussen de comments weer te zoeken naar een volgend hoofdstuk.. Dan vind ik - maar ik weet niet hoe het met de anderen zit hier - het prettiger als alles gewoon netjes onder elkaar staat zodat je in één keer door kunt lezen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptydi 3 jul 2012 - 10:10

Het wordt het systeem zoals H!Pste, dat staat al vast. Dat je aparte opties hebt voor afbeeldingen/ video's, gedichten en verhalen. Voor verhalen wordt dat per hoofdstuk dan ingedeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptydi 3 jul 2012 - 10:12

Okee, top! Want hier op Joy is het momenteel een beetje behelpen op dat gebied :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptydi 3 jul 2012 - 12:46

Hoe wordt het met het RPG systeem als ik vragen mag? Blijft dat beetje hetzelfde als hier of wordt dat ook zoiets als H!pste? Ik vond dat idee dat je de naam moest aanvragen van het character en dat je dus kon selecteren met wie je ging posten altijd wel heel leuk bedacht dus vandaar de vraag Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptydi 3 jul 2012 - 12:59

Ik ben geen admin/mod, maar volgensmij is dat altijd al geweest waar naartoe gestreefd wordt (: Als het goed is, komen er op de nieuwe site ook weer karakterkaarten, zoals dat op H!pste (en ET) was, omdat dat handiger is (en stiekem ook wel leuker).

Right, site-peoples?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptydi 3 jul 2012 - 13:11

Haha, ik had 't Eve allang verklapt omdat die er al naar vroeg een tijd geleden, maar ze heeft helemaal gelijk. Je vraagt je rol aan in het topic, de topicowner kan op accepteren of weigeren klikken, en zodra je geaccepteerd bent dan zijn er tien opties in te vullen. Als je gaat posten moet je aanvinken met welk personage je post (dit kunnen er uiteraard meerdere zijn) en zodra je post er staat kan je daarnaast de hele mooie gekozen afbeelding van jou personage zien, plus naam ervan, met in het klein daaronder 'gespeeld door x'. En als je de karakterinfo wilt lezen, moet je alleen even op de naam klikken!

Ik moet zeggen dat het RPG systeem hetgeen is waar ik 't meest naar uitkijk op de nieuwe site ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptydi 3 jul 2012 - 13:15

Oh dat klinkt echt helemaal top! Ik kijk er ook al helemaal naar uit! Dat miste ik echt voornamelijk aan hipste, gewoon omdat het zo'n mooi RPG systeem was. Hoe het op ET was weet ik niet eens meer. Ik ben daar heel weinig met rpg bezig geweest volgens mij, maar goed. Dit klinkt helemaal top en kijk er al naar uit^^
Dat van creatief vind ik ook erg leuk dat jullie dat zo doen, hopelijk schiet het al een beetje op allemaal :)
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie
Minister President
femmie


Posts : 4318

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptywo 4 jul 2012 - 8:13

@Gait, je hebt helemaal gelijk. DAt werkte echt zo fijn!
En op H!pste had je ook dat je pas een post kon plaatsen als je aan de 300 tekens zat, dat was op zich ook wel fijn.

Weten jullie al ongeveer in welke maand jullie verwachten dat de nieuwe site klaar is? :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptywo 4 jul 2012 - 8:36

We hopen op September/ November, maar dat weten we nog niet zeker!

Overigens, wij hebben niet gevraagd om zo'n telsysteem van bij 300 tekens kan je pas posten. Op zich wel handig, in elk geval iets wat ik even in gedachten ga houden. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Teddybeer
Minister
Teddybeer


Posts : 2038

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptywo 4 jul 2012 - 15:32

ooh leuk, leuk. nu al zin in. dat hipste gedeelte van karakterkaarten was heel fijn werken.
alleen had ej daar vaste optie`s. ik vind het ook wel fijn om zelf te kunnen invullen wat je nodig hebt. want soms moet je voor fantasie iets anders invullen dan voor real life.
kunnen jullie kijken of het kan dat de topiceigenaar zelf de keuze maakt voor de karakterinvullijst. wat femke zegt over die 300tekens vind ik ook wel een goede optie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptywo 4 jul 2012 - 16:07

Je kon bij h!pste ook gewoon zelf je opties invullen hoor, in iedergeval, zoals het in mijn herinneringen was.. Want toen ik rpg daar aanmaakte kon ik het volgens mij gewoon zelf doen :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Teddybeer
Minister
Teddybeer


Posts : 2038

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptywo 4 jul 2012 - 16:44

volgens mij was het karakterkaart toch echt vaststaand
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan04
Rpgmoderator
Dylan04


Posts : 4359

Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Emptywo 4 jul 2012 - 17:34

Ik kan me nog herinneren dat je inderdaad, zoals Gait al aangaf, een leeg lijstje kreeg te zien als topicbeheerder en je daar zelf de dingen kon invullen, zoals naam, leeftijd, karakter etc.

Maar hoe Lotte net al aangeeft hoe het Rpg systeem in elkaar zit, lijkt me dat ook erg leuk ^^ Dat is toch iets waar ik erg naar uitkijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe site.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe site: meebetalen?
» Update site: programmeurs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: