Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Regels en Richtlijnen

Ga naar beneden 
+9
Lotte
Winchester
emmetjew
xXIpiXx
xMarr
xMyrr
Essie
Witchcatjuh
Anneke
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyza 6 aug 2011 - 22:11

Ik snapte het ook niet helemaal...
En ik ben het wel met jullie eens hoor. Alleen ik vind dat het geen RPG'en meer is als je vanaf het begin met z'n tweeën post, dus dat er maar twee rolspelers zijn. Ga dan een verhaal schrijven met z'n tweeën, dat is dan praktisch hetzelfde.
Maar idd, als een RPG langer al duurt, en mensen afhaken maar dat het wel gewoon actief gehouden kan worden door twee mensen, zie ik het probleem niet. Ik ben sowieso niet degene die hier echt een groot probleem mee heeft. Ik snap beide partijen.


En dat idee over een centraal punt is wel handig. Er worden sowieso wel eens meldingen gemaakt dat sommigen er niet tussen kunnen komen hoor. Dus dat is er op zich wel al.
De andere admins zullen hier vast nog wel op terug komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyza 6 aug 2011 - 22:17

Er is besproken waneer een crewebespreking gaat komen en we gaat het erover hebben. Ik kan jullie wel alvast vertellen, dat het nooit zover gaat komen dat men one one one rpg's aankunnen vragen, hooguit, misschien(prendo?) Dat de rpg (tijdelijk) overgeplaatst kan worden als het nog actief is. Maar ik zeg het nog niet definitief. Houd er dus rekening mee, dat het misschien helemaal niet komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winchester
Commissaris v/d Koningin
Winchester


Posts : 1174

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyza 6 aug 2011 - 22:18

Ja ik vind het lastig om wat te zeggen eigenlijk en me hier echt in te mengen, vooral omdat een hoop al gezegd is eigenlijk en ik tegelijk ook niet echt een kant wil kiezen ofzo, waar het wel op lijkt tot nu toe Razz

Maar wat ik niet snap eigenlijk is dat... Misschien klinkt dit lame ofzo, maar een aparte categorie kan inderdaad, maar waarom laat je het de topic eigenaren zelf niet uitmaken of ze het toe willen laten of niet? Ik bedoel het is hun RPG dus weten hun niet het beste dan of ze er wat op tegen hebben of niet? En dan als mensen lezen of het er wel of niet bij staat kunnen ze er automatisch rekening mee houden ofzo xD

Maar zoals ik zei noem ik ook maar wat, over het algemeen vind ik de slowpostregel gewoon onhandig, vooral juist in de vakantieperiode want anders dan weet je zeker dat als je opvakantie gaat voor een tijdje en je terugkomt zowat al je RPG's gesloten zijn omdat er maar minimaal 2 mensen waren ofzo maar die al snel ook niet meer verder konden door de slowpost regel dus.

Maarja ik snap aan de ene kant beiden kanten van het verhaal wel, vooral met het kwijtraken van waar het zit en alles als er 2 1 op 1 al een tijd bezig zijn, maar verder? Verder is het toch gewoon onhandig en kan je dan net zo goed vragen om hulp voor waar het verhaal zit en waar je het beste kunt posten etc. But that's just my opinion ^^ En ik weet niet hoe het anders te formuleren nu, ik ben ook moe tegelijk dus xD

Uhm, ok dat is erg duidelijk misschien aangegeven dan, maar mag ik dan wel even vragen of dat hetzelfde geldt als zowat alle leden het onhandig vinden enzo? Want in mijn mening moet daar natuurlijk wel naar geluisterd blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyza 6 aug 2011 - 22:21

Hmm, een aparte categorie kan nog wel, zolang dat er ook gewoon nog de regulaire RPG's blijven, anders haak ik ook af...
Maarja, ik weet het allemaal niet meer. Ik zie wel wat die bespreking brengt.

@Mike: Ik sluit de RPG's nu sowieso niet, wegens de vakantie... (Forums worden ook niet gesloten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyza 6 aug 2011 - 22:29

Ja, nee, het wordt ook niet ALLEEN MAAR zo, maar... Ik zie het op andere sites ook wel eens, dat ze dat gewoon hebben. We hebben, als we eerlijk zijn, alleen GG & Lymphoria (ofzo), waarin er heel veel mensen posten. Tenminste, heel veel.

Maargoed. Ik heb RPGs waarin ik met meerdere mensen zit, maar ook RPGs waarin ik (bijna) alleen met Mar post. Dus het kan wel allebei :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyza 6 aug 2011 - 22:30

Jaa, daar zou ik wel mee kunnen leven. Allebei de mogelijkheden. Maar goed, ik ben niet degene die je moet overtuigen xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyzo 7 aug 2011 - 9:11

Ik vind eigenlijk een aparte subcategorie voor één op één posten wel heel erg overdreven. In heel veel RPG's wordt er één op één gepost, maar wordt er soms nog wel eens gewisseld of wordt er voor even iemand anders bij betrokken. Is dat dan 'verboden' in die categorie? En mag je er dan in de andere categorie alleen maar met een hele groep gepost worden ofzo?
Of begrijp ik het nu verkeerd? Want zo komt het op mij neer, en dat vind ik vrij overbodig. Ik ken vrijwel geen enkele RPG waar het grootste gedeelte met een groep wordt gedaan (op misschien twee na).
Terug naar boven Ga naar beneden
Melany
Minister
Melany


Posts : 1624

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyzo 7 aug 2011 - 9:16

Ik vind het nog steeds nergens voor nodig om één op één rpg te gaan starten. Wat is dan het lol van de rpg? Ga dan een verhaal schrijven met zijn twee die je heen en weer stuurt. Dat is voor ons makkelijker en jullie hebben nog steeds je één op één.
We willen, op de nieuwe site, meer leden krijgen. Maar als er 10 mensen zijn die één op één gaan posten, waar moeten die nieuwe leden dan heen?

Ik vind het gewoon logisch dat deze regel er is. RPG is voor meerdere mensen, niet voor twee. Dit is een RPG site, geen één op één site. Klaar. En ik denk dat jullie wel door kunnen gaan, maar ik geloof dat er weinig in gaat veranderen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyzo 7 aug 2011 - 9:25

Er zijn blijkbaar mensen die daar de lol wel van inzien. Er blijft toch ook gewoon een categorie voor normale RPG's? Ik denk dat driekwart van de RPG's gewoon 'normaal' blijft, de RPG's waarin nu één op één gepost wordt zijn vaak RPG's die half doodgebloed zijn. Als je de boel overzichtelijk wilt houden, kun je desnoods besluiten om dát soort RPG's te verplaatsen naar die categorie.
Er is zo te zien veel animo voor, dus het lijkt me te kort door de bocht om te zeggen 'BAM, het gebeurt niet'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melany
Minister
Melany


Posts : 1624

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyzo 7 aug 2011 - 9:32

Zoveel animo is er niet voor, Myrna, Eef, Mar en jij zijn er de enigste voor. Voor zover er nu mensen aan het protesteren zijn.
En dat is helemaal niet te kort om de bocht. Wij hebben een RPG site. Klaar. Ik heb net al gezegd, ga lekker elkaar verhaaltjes sturen. Dan heb je ons er niet mee en jullie hebben je zin. Wij willen gewoon dat er meerdere mensen in een RPG worden betrokken. Omdat het ook heel vaak is, dat een persoon gewoon word genegeerd omdat sommige zoiets hebben van: 'Ja, daar heb ik niks mee te maken. Waarom zou ik daar tegen rpg'en?'
Dan heb ik zo iets van: Doe toch normaal. In zo wat alle regels van het rpg zetten jullie erbij: En de joy regels. Maar jullie houden je er geen van allen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyzo 7 aug 2011 - 9:39

Wordt dit nu niet een beetje te groot opgeblazen? Zo gaat de lol van het RPG'en er echt af en dat moeten we ook niet willen als RPG site. Ik weet zelf niet meer wat ik beter vind, ik wil eigenlijk gewoon verder zoals we bezig waren, maar goed, dat werkte blijkbaar ook niet. Een aparte categorie kan overbodig zijn, maar 1 op 1 posten in 1 RPG dat gebeurt standaard, zoals er al werd gezegd, het komt nauwelijks voor dat iedereen in een groep gaat posten. Je wisselt wel steeds af enzo, en daardoor maak je een verhaal.
Maar goed, ik vind beide opties hun voordelen en nadelen hebben, dus ik weet het ook niet meer.

Waarom maken we er zo'n probleem van dat een RPG draaiende wordt gehouden door twee mensen als alle andere rolspelers afgehaakt zijn? Mij kost het meer tijd om dat RPG te sluiten, dan die gewoon alleen te checken op de kleine dingetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyzo 7 aug 2011 - 9:46

Er zijn heel wat mensen die het niet eens zijn met de slowpostregel zoals hij nu is. Een aparte categorie voor mensen die actiever zijn dan de rest zou daarvoor een oplossing kunnen zijn. Met kreten als 'doe toch normaal' en 'ga elkaar lekker verhaaltjes sturen' maak je op mij geen indruk. We proberen hier echt iets te bedenken wat voor íedereen een oplossing kan worden. Geen irritaties meer bij jullie, geen bij ons. Als je al niet eens openstaat voor overleg met leden, vind ik dat zwaar jammer.
Een voorbeeld: Myrna en ik in Pyromaan. Het RPG loopt al een jaar, in het begin had het vijf mensen die meededen. Nu zijn alleen ik en Myr nog over. Met de regel zoals jullie hem stellen zou hij nu opgeheven moeten worden. Óf, zoals jullie zeggen, betrek er meer mensen bij. Maar zoals al vermeld, het is een langlopend RPG. Een nieuw iemand erbij betrekken is moeilijk. Dan vraag je iemand om erbij te komen, maar dan ben je al gauw geneigd om met diegene een apart lopend verhaal te maken omdat er echt op in gaan posten klerelastig is voor zo'n langlopend verhaal. Dan heb je dus twee verhaallijnen die totaal langs elkaar heen lopen met ieder twee mensen die posten. Schiet je daar veel mee op dan, wees eerlijk. Dan heb je in feite twee losstaande slowpostreeksen in één RPG.

Zoals ik al zei, we moeten hiervoor een oplossing zien te vinden. En daarvoor is het nodig dat beide partijen bereid zijn mee te werken. Er is een oplossing aangedragen, blijkbaar bevalt die niet. Probeer dan zelf ook ergens mee aan te komen in plaats van vasthouden aan oude begrippen, want die vallen zo te zien ook niet in de smaak en zo komen we natuurlijk nergens Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyzo 7 aug 2011 - 10:10

Daarvoor is het niet aan jullie om een oplossing te vinden. Ik heb Eef gezegt haar idee hier te posten, zodat wij als crew jullie menig erop konden zien en van alle leden een idee krijgen wat zij graag willen. Uiteindelijk is de besslissig alsnog bij ons en als wij zeggen dat het antwoord nee is, blijft dat nee.
Ik heb al gezegt we gaan er over hebben, maar verwacht er niet veel van. Het is alleen jullie taak om te zorgen dat het in de crewbespreking aan bod komt, vervolgens bedenken wij een oplossing.
En ook ik blijf bij mijn beslissing om ook via de regels te proberen om nieuwe leden erbij te betrekken. Op de manier dat het nu gebeurt, melden ze zich hier aan op de site, maar omdat ze nergens terecht komen blijven ze vervolgens weer weg. Dat wil ik voorkomen, vandaar dat die regel in eerste stantie gekomen was.
Zoals ik al zei, we gaan het er over hebben tijdens de bespreking, daar hebben jullie wel voor gezorgd. Dus voor de laatste keer, geef ons de ruimte om erover te praten. Als er ruzie ontstaat daardoor, kunnen wij ook zeggen dat het het sowieso nee wordt, omdat jullie er zo naar maken.
Ik vind het nu zo genoeg.

Nog andere ideen voor de nieuwe site of nog een regels wat je mist of een andere regel die van jou sterker mag of wat minder, laat het weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyzo 7 aug 2011 - 13:43

Sorry hoor, maar mogen de leden dan geen inbreng hebben? De admins & mods zijn toch ook aangesteld om het voor de leden leuk te houden? Daar maak je een site toch voor?

Dat 'twee aan twee is net een verhaal' wordt alleen gezegd door de mensen die nog nooit een verhaal hebben geschreven. Hallo, weet je hoe anders dat is? Serieus hoor, dat kun je niet eens met elkaar vergelijken. Ik snap alleen het probleem niet. Waarom is het ineens geen RPG meer als er een aan een gepost wordt? Dat gebeurt nu toch ook en ik ken serieus niemand die er verder problemen mee heeft. Het was ook niet mijn idee om voor het een of het andere te gaan, maar je kunt toch ook allebei hebben? Soms kun je met z'n tweeën gewoon een RPG maken, of misschien met z'n drieën, anders. Als dat lukt, waarom mag dat dan niet?

@Es; nieuwe mensen kunnen ook gewoon mee doen. Je kunt ook een één op één RPG open zetten en wachten tot er iemand mee wil doen. Als je bijv. een idee hebt dat je heel leuk vindt en er willen maar 2 mensen meedoen, betekent dat niet dat de RPG niet kan lopen, alleen dat hij met minder mensen loopt. Ik wil met sommige RPGs ook liever niet stoppen. Die lopen gewoon prima, ook al zijn Mar & ik de enigen die posten.

Je moet toch voor elk wat wils hebben? Dan kan er toch ook een mogelijkheid bestaan tot slowposten? De regel is nu gebaseerd op het feit dat je anderen ermee buiten zou sluiten ofzo, maar bijv. in Pyromaan, doet er verder niemand mee. Dan is slowposten toch geen probleem, want je bent anderen toch niet tot last? Dat is in wel meerdere RPGs zo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyzo 7 aug 2011 - 14:38

Ja, ik weet jullie punt. Nu is het genoeg. We zien wel op de crewbespreking wat er uit komt.
Nu worden er telkens dingen herhaald. Een keer is voldoende. We lezen er echt niet overheen. Al lijkt het bij ons wel zo te gebeuren naar jullie vervolgende opmerkingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Argetlam
Minister President
Argetlam


Posts : 2833

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyzo 7 aug 2011 - 17:07

Over punt 9 onder het kopje RPG heb ik een vraag: In een aantal RPG's heb je weinig te maken met de andere rollen, dan die van jou en je tegenspeler. Mijn topic van SW onder Real Life is er een voorbeeld van. Het speelt allemaal in hetzelfde stadje en in ongeveer dezelfde tijd af maar omdat het allemaal losse verhalen zijn gaat het al snel om gewoon heel veel posts met z'n tweeën te plaatsen. Hierdoor komen personage die een ander verhaal volgen niet achter te liggen. Geldt het slowposten dan ook hiervoor?

En dan even over puntje 5: Tevens in SW posten nu een aantal rollen in de verleden tijd enkelvoud (ik-persoon) omdat in dat geval het gewoon veel leuker schrijft en leest. Je kijkt immers door de ogen van jouw personage en op die manier kun je gewoon meer spelen met je schrijfstijl en woorden. Wordt dit ook verboden of is het toegestaan zolang de andere deelnemers het ermee eens zijn, evenals de topicowner?

(Btw, ben er weer! Razz Sorry als ik nu een vraag nogmaals stel, ik kan nauwelijks zien van vermoeidheid dus ik bespaar het mijzelf even alles na te lopen en door te lezen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyma 8 aug 2011 - 8:20

Het slow posten geld voor mensen twee personen, die langer dan 3 pagina's samen aan het rpg'en zijn. Dat lijkt weinig, maar elk pagina heeft 20 post, dus samen zijn het er 60. Dat is enorm veel. Omdat er mensen zijn, die even een middagje weg zijn om te werken om met een vriend of vriendin op pad zijn of toevallig als er nog school is tot de laatste uren daar moeten zijn, is dat een hoop om terug te lezen, vooral als het belangrijk is voor je personage omdat te weten, dat het een aanleiding is van iets wat nog gaat gebeuren. Dat willen wij de leden besparen en is het voor hun gemakkelijker om terug in een rpg te komen. Soms ben je al een hele avond kwijt om het allemaal bij te houden waarin je rpg't dat je maar 1 of twee posten kan plaatsen en daarna alweer weg moet. Het is gewoon een kwestie van leden onder elkaar om elkaar te helpen, dat de rpg niet doodbloed en dat andere mensen er makkelijk bij kunnen.
Ook bij jou vraag, het gaat er gewoon om dat men tussendoorpost, meerdere verhaallijnen langselkaar, zoals bij jou. Dat er dus meerdere personen met een rol posten.

Over je vraag van punt 5, we weten dat het verwarrend is, maar we willen dat de hele rpg, de zelfde rpgstyle gebruikt in schrijven. Gewoon om het overzichtelijk te maken, als je je moet overschakelen is dit voor sommige niet het geval. Voor nu tot de nieuwe site er staat, zien wij dit door de vingers, omdat wij ontzettend veel te doen hebben. We gaan zeker nog over deze regel hebben. Waarscheinlijk dat de regel wordt, dat het hele rpg in de zelfde schrijfstyle moet blijven dan dat de topic owner van je vraagt, maar dit wordt nog besproken. Nog even geduld dus.

Ik hoop voldoende beantwoord te hebben, is dit niet het geval. Zeg het gerust, dan probeer ik het nog eens.


Nee, dat is helemaal geen ramp. Hetblijkt dat sommige hem ook niet helemaal snapen. Maar jij vraagt er gelukkig om, dat is fijn. Op de nieuwe site staat onder elke regel een kleine uitleg, zodat iedereen weet wat we bedoelen.(Alvast een voorproefje)
Terug naar boven Ga naar beneden
Argetlam
Minister President
Argetlam


Posts : 2833

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyma 8 aug 2011 - 19:24

Oh oké, ik snap het. En zestig posts is veel ja, meestal halen wij dat niet voor er een ander post dus dan is het inderdaad niet echt van toepassing.

Dat van die schrijfstijl zou wel leuk zijn als elke topicowner het zelf mag beslissen, dus ik hoop dat dat zal lukken. Maar zo niet, dan jammer maar helaas :) In ieder geval heb ik gemerkt dat die afwisseling soms wel prettig is omdat je dan op andere manieren je creativiteit kwijt kunt :)

Dankje voor je antwoord!
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyma 8 aug 2011 - 19:34

*kuch*
En trouwens, het is 15 posts per pagina (: dus dat zijn er 45 en geen 60. Just so you know.

En Maaike, in jouw geval is het al helemaal niet van toepassing, want in Slavenwereld post je 1-op-1, dus heeft niemand er last van (: Afgezien van het feit dat ze dan even moeten zoeken op welke pagina hun post staat, maar dat is het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Argetlam
Minister President
Argetlam


Posts : 2833

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptyma 8 aug 2011 - 20:23

Ja weet ik, maar in principe weten de moderators denk ik niet van iedere RPG of het een op een is of dat het gezamenlijk is, dus ik kan het wel begrijpen als het overal gewoon geldt. Bovendien heb ik zelf ook een heel druk leven en vind ik 45 posts nalezen nu niet echt bepaald leuk. Dan heb ik altijd heel erg het gevoel dat ik niet besta en haak ik al snel af. Anderzijds heb ik ook op mijn vrije dagen de neiging zoveel mogelijk en snel mogelijk te posten omdat het zo leuk is. Ik kan mij in beide standpunten dus wel vinden, en zal wel zien wat er van komt. Zou iedereen naar mijn mening moeten doen, want regels zijn er soms nu eenmaal niet voor niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptydi 9 aug 2011 - 7:20

Dat is ook één van de dingen, waarom die regel er is. Omdat het voor mensen minder leuk maakt. En dan nog.
ls ik zeg 20 posts, dan wil dat zeggen dat we hem toen ik keek op 20 posts hadden staan. Ook vind ik dat je er een drama van maakt, Eef. Ik heb mijn zegje erover gedaan en we gaan het erover hebben, als de crewbespreking er is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptydi 9 aug 2011 - 9:27

Nou, sorry hoor dat ik opkom voor wat ik vind. En trouwens, ik zei alleen maar dat het er 15 waren, want ik vind 45 & 60 nogal een verschil.

Ik vind dit een big deal, oké? Ik kan er niks aan doen als anderen niet posten. Ik kan er op sommige momenten wel rekening mee houden, maar als je dat altijd moet doen, dan is dat toch gewoon hun eigen schuld? Als je een rol wilt houden & mee wilt doen, moet je wel actief zijn. Dat staat bijna altijd in de regels.

Jij zei dat ik er hier over moest beginnen. Nou, dan doe ik dat ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Argetlam
Minister President
Argetlam


Posts : 2833

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptydi 9 aug 2011 - 12:03

Ik wil nu niet echt partij kiezen ofzo, maar mensen kunnen er niet altijd wat aan doen dat ze niet kunnen posten. Ze moeten werken/naar school/klusjes doen voor hun ouders/hebben veel vrienden waarmee ze zo nu en dan ook graag wel eens zouden willen afspreken/gaan een weekendje weg/hebben nog andere hobby's/hebben slecht internet/zijn regelmatig ziek. Daar kunnen zij ook niets aan doen. En het is ook een stukje tolerantie en socialiteit tegenover andere leden om gewoon rekening met hun leven te houden. Dat is iets wat al lange tijd in deze groep ontbreekt en daarom komen er dus zulke maatregelen. Als iedereen gewoon wat vriendelijker en socialer was geweest en bij elkaar had stil gestaan was het waarschijnlijk niet eens nodig geweest om met zo een regel te komen. Denk nu overigens niet dat ik je aanval, want ik vind dat dit een algemeen probleem is waar iedereen aan meewerkt. Alleen al het feit dat er zo een dikke discussie is over een regel die eigenlijk op alle sites die ik ken wel geldt, geeft al aan hoe weinig mensen beseffen dat de sfeer in dit opzicht een zeer verkeerde insteek heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptydi 9 aug 2011 - 14:17

Ik zeg toch ook niet dat je ineens geen rekening meer met elkaar moet houden? Ik houd ook rekening met andere mensen in topics, maar je kunt toch wel even de tijd vinden om te posten? Als je dat niet kunt, wat is dan het nut ervan om mee te doen? Ik begrijp het best als je het druk hebt met school of met weet ik veel wat, of als je op vakantie bent, maar ik heb ook geen zin om weet ik het hoe lang te gaan zitten wachten. Ik doe dit ook voor m'n lol en op deze manier zou ik de hele tijd moeten gaan wachten op mensen die amper online zijn. Als je mee wilt doen in een RPG, kun je ook niet verwachten dat iedereen de hele tijd op je gaat zitten wachten.

Ik vind ook wel dat je rekening moet houden met elkaar, maar ik vind dat je beter een mod kunt aanstellen die daar toezicht op houdt, dan dat alles over één kam gescheerd wordt. Im sommige RPGs heb je er meer last van dan in anderen en dan kun je beter met elkaar een oplossing verzinnen dan dat je het voor iedereen verpest. Zoveel moeite is dat toch niet? Het moet wel leuk blijven, voor zoveel mogelijk mensen, en heel veel mensen vinden deze regel best wel vervelend. Dan kan er toch wel een andere oplossing op gevonden worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Emptydi 9 aug 2011 - 17:04

De bedoeling was dat je het idee voorschreef en ik kon zien, wie er wat van vondt en dan kon beslissen of we er iets mee gingen doen. Ik heb gezegd dat we erover ging praten, dat moet genoeg zijn en is het niet nodig om erop door te gaan als het al een paar keer gezegd is dat het klaar is. Dan moet je het niet op mij schuiven eef, want de beslissing ligt bij mij en Lynn en we kunnen door jou geklaag ook zeggen dat het daarom helemaal niet doorgaat. Ook als andere mensen het een goed idee is, dan ben jij degene die het voor andere verpest. Niet ik.
En geloof me, die mod zal jij niet gaan worden. Daarbij is daar allemaal aan gedacht voor bij de nieuwe site.

Nogmaals, dit is voldoende hiervoor. Laat het nu ophouden tot wij onze beslissing hebben genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Regels en Richtlijnen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels & richtlijnen voor het creatief

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: