Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe site.

Ga naar beneden 
+16
Anneke
kyki
royalblood
Candira
~Simone~
Dylan04
Teddybeer
femmie
Starlight
Witchcatjuh
Sirhena Vlaslink
Anouk
Gait
xMarr
Linda
Lotte
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Emptywo 2 jan 2013 - 20:29

Helemaal vergeten te zeggen dat ik 't inderdaad in de Joylight heb gezet! (: En nee, ik ging er ook niet gemakshalve van uit, eerder dat ik 't sowieso al aanraadde ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie
Minister President
femmie


Posts : 4318

Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Emptydo 3 jan 2013 - 13:14

Hoe lang denken jullie ongeveer nog bezig te zijn? :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Emptydo 3 jan 2013 - 13:28

Hoogstwaarschijnlijk deze maand nog, maar het ligt een beetje aan Eveline. Ze is op dit moment ziek, maar we hopen allemaal dat ze snel beter word en dat hij snel open kan voor alle leden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirhena Vlaslink
Minister President
Sirhena Vlaslink


Posts : 3605

Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Emptyzo 13 jan 2013 - 16:07

Rolleninfo sla ik altijd op, ik maak dat eerst in word, sla het op en zet het dan pas op de site. Maar niet iedereen zal dat doen, dus is het idd heel erg goed dat je die mededeling in de joylight hebt gezet, anders zou ik het nooit gezien hebben (ik kijk hier zeer zelden eens).
Ziek zijn en sites bouwen gaan uiteraard niet samen, dus ik wens eveline veel beterschap toe.

Wat de lay-out betreft:
De achtergrond en kleuren vind ik best wel goed, het enige wat mij stoort is die drukke banner helemaal bovenaan. Misschien een iets soberder plaatje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirstentje
Minister President
Kirstentje


Posts : 4504

Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Emptyza 26 jan 2013 - 11:10

Weten jullie al ongeveer wanneer de nieuwe site klaar is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Emptyzo 27 jan 2013 - 11:34

Wij vinden het zelf ook heel erg vervelend, maar op het moment weten we niet meer dan 2 weken geleden. Helaas, kunnen wij niet meer doen dan dat we op dit moment al doen om te zorgen dat alles zo snel mogelijk klaar komt. Ik vraag jullie daarom nog even geduld te hebben.

We weten dat jullie nu al enorm lang wachten op de site, en geloof me, de hele crew staat er ook nog altijd net zo hard op te wachten als jullie. We doen allemaal ons best en meer dan dat kunnen we helaas niet doen.

@Sirhena; Wat de banner betreft, zullen wij hieraan niets meer veranderen. We hebben er lang op gezeten en hier waren we er toch met de hele crew over eens, dat deze het beste was voor de nieuwe site.
Terug naar boven Ga naar beneden
Usagi
Koningin
Usagi


Posts : 6699

Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Emptywo 20 feb 2013 - 10:42

Al enig nieuws over de nieuwe site? Ik ben namelijk nog niet begonnen met het opslaan van men karakters, ik zou niet te laat willen zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe site.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe site: meebetalen?
» Update site: programmeurs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: