Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe site.

Ga naar beneden 
+16
Anneke
kyki
royalblood
Candira
~Simone~
Dylan04
Teddybeer
femmie
Starlight
Witchcatjuh
Sirhena Vlaslink
Anouk
Gait
xMarr
Linda
Lotte
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptywo 21 nov 2012 - 22:13

@Emma: Eh, het was de bedoeling dat je je niet kan registeren. Maar er is zojuist ontdekt dat dat wel kan [a]. Nieuwe accounts worden weer verwijderd, ja.

@Eveline: Ja, profiel.. Karakterkaart, het is hetzelfde toch? [a] Profiel wordt anders met ook een gastenboek en een invulveld. De hoeveelheid opties ben ik even niet zeker van, maar dat zal ik navragen. En, die tweede vraag zal ik ook voor je navragen, maar het lijkt mij dat het zo is omdat het één standaard plaatje is die ervoor wordt gebruikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue
Wethouder
Rue


Posts : 222

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptydo 22 nov 2012 - 16:20

Het spijt me als deze vraag al gesteld is, ook, maar hoe zal die site noemen?
Ik neem aan dat het niet dezelfde naam als deze zal hebben Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptydo 22 nov 2012 - 16:31

@Lotte,
Op hipste was het ooit zo dat je zegmaar de avatar hadals je poste, maar karakterkaart bekeek dat je het grote plaatje had, opzich is dat ook wel fijn, want als je heel het plaatje in een avatar moet proppen gaat er eigenlijk veel van het plaatje verloren omdat het zo klein is. Is dat geen optie?

En Rue, er staat daarboven gewoon nog ourjoy in het logo xD Deze site is een gratis forum maker, ga maar naar friendhood.net en je kan je eigen forum maken. Ik denk dus dat de titel hetzelfde zal blijven als je het zo bekijkt x3 Maar Lotte kan daar beter op antwoorden denk ik xD

Edit:
Bij het inschrijfsysteem, is het daar ook zo dat je zegmaar de rol dan aan moet vragen, maar eerst moet wachten op toestemming van de spelleider tot die goedgekeurd wordt voor je kan posten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue
Wethouder
Rue


Posts : 222

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptydo 22 nov 2012 - 19:32

@gait

Weet, ik, maar ik zie nergens staan hoe het forum noemt, buiten 'Our Joy, for you and me', maar volgens mij is dat eerder het logo, nietwaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptydo 22 nov 2012 - 23:33

@Gait: het is de bedoeling dat het een groot plaatjee wordt en geen avatar (:

@Rue: het blijft ourjoy, maar de url zal bekend gemaakt worden als de site geopend wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptydo 22 nov 2012 - 23:34

Haha oke ^^ thnx voor de info :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Teddybeer
Minister
Teddybeer


Posts : 2038

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptyza 24 nov 2012 - 17:46

Waarneer wordt de nieuwe site nou eigenlijk online verwacht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptyza 24 nov 2012 - 18:19

Dat is op één van de vorige pagina's vernoemt (: dat is nog onzeker, sowieso voor het einde van het jaar. De scripter houdt me regelmatig op de hoogte, dus jullie zijn op tijd op de hoogte!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouk
Burger
Anouk


Posts : 17

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptyma 3 dec 2012 - 9:50

@Eveline: hoe groot zou je het plaatje willen zien dan? Ik bedoel, avatar formaat lijkt mij het mooiste met alle info van de rol ernaast? Daarbij kan het een mogelijkheid zijn om een groter formaat plaatje te krijgen als je erop klikt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptyma 3 dec 2012 - 11:33

Met alleen avatar formaat zie je lang niet alles zo mooi. Ik denk dat een afmeeting van 300 pixels in de breedte wel mooi is voor een plaatje. Is niet te groot en rekt niet heel het forum uit.
Maar avatar formaat is gewoon zo klein en zie je geen enkel detail op als je een plaatje hebt van een heel persoon die er van top tot teen op staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptyma 3 dec 2012 - 11:36

@Anouk: ik heb hierover al gepraat met Eveline (scriper én lid). Er wordt dus al naar gekeken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptyma 3 dec 2012 - 14:36

Dank je dat je dat er even achter zette want ik dacht eerst even 'Hebben wij dit gesprek gehad dan?' xD
Daar hoef ik dan dus niks meer over te zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptywo 5 dec 2012 - 19:23

@Eve: Nee, dat is niet meer nodig ^^

En, we hebben weer een nieuwe achtergrond. Klik. Wat vinden jullie hiervan?
Terug naar boven Ga naar beneden
emmetjew
Koningin
emmetjew


Posts : 9473

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptywo 5 dec 2012 - 22:51

Iets rustiger? Kan dan? Volgens mij is het dezelfde als de huidige achtergrond, maar dan met een ander kleurtje ^^ Staat goed hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptywo 5 dec 2012 - 23:38

Like it! Ik houd er wel van, beetje een terra-kleur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teddybeer
Minister
Teddybeer


Posts : 2038

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptydo 6 dec 2012 - 10:07

Ik vind hem er eigenlijk niet echt bij passen, maar kan zo 1,2,3 ook niet zeggen wat er wel bij past. de kleuren matchen niet echt samen. Ik zal het geen wat nu geel is ook blauw doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptydo 6 dec 2012 - 10:23

@Teddybeertje: Welke kleuren bedoel je nu precies? Ik vond het blauw eerst ook wat onwennig bij de rest, maar nu eigenlijk vind ik het wel wat hebben. Alles bij elkaar geeft het toch een soort van sfeer/stijl (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Teddybeer
Minister
Teddybeer


Posts : 2038

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptydo 6 dec 2012 - 10:31

De kleur van de achtergrond past niet bij het geheel.
Mhh, misschien wen ik er nog aan, maar op dit moment vind ik het geheel niet matchen bij elkaar (het creme, geel en blauw)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptydo 6 dec 2012 - 10:56

Ik vind de achtergrond kleur er wel bij passen, omdat juist die kleur ook terug komt in de balken bij de rest. Het is misschien eventjes wennen maar dat is altijd wel zo. Ik vind het prachtig, en ook de vormen en hoe het eruit ziet.
Misschien als de site open is, dat je altijd nog een stemming kan houden of mensen het oke vinden of dat het anders moet, als er merendeel mensen op tegen zijn kan je altijd nog wat overleggen en het aanpassen toch? Dan heb je iedereen gelukkig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
kyki
Burgemeester
kyki


Posts : 458

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptyvr 7 dec 2012 - 0:06

ik vind het geheel er mooi en over overzichtelijk uitzien, het blauwe brengt een stukje rust erin.
Goede keus het blauwe, en de achtergrond is ook mooi.

Stempel: Goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptyvr 7 dec 2012 - 0:24

Fijn om deze positieve geluiden te horen! (:

@Gytha(&Teddybeertje): Misschien wel iets in die richting. Ik ben bang dat we niet aan iedereens wensen kunnen voldoen, omdat ieder toch wel zijn eigen mening blijft houden met wat mooi is en niet. We proberen natuurlijk wel zoveel mogelijk rekening te houden met iedereen, maar ik hoop zelf dat als mensen de lay- out niet helemaal geweldig vinden; ze worden tevreden gesteld met het nieuwe RPG systeem (en dat het allemaal een stuk beter zal maken)!
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptydo 27 dec 2012 - 20:06

Is er nu al eens wat meer bekend over de opening van de nieuwe site? In de beginpost staat er nog september/november en dat is inmiddels verlopen, en een paar pagina's terug staat er 'voor het einde van het jaar', maar dat zie ik ook niet gebeuren aangezien het in dat geval al wel aangekondigd zou zijn :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptyvr 28 dec 2012 - 12:11

Er stond op de planning voor mij om vandaag weer een mail te sturen naar de scripter, maar ik heb vanochtend al een mail van haar ontvangen.

Ze is ziek geworden, waardoor ze niet zeker weet of ze het dit weekend kan maken. Er zijn nog wat kleine dingen die gedaan moeten worden (denk aan de onlinelijst, topics verplaatsen, meld functie). Ik kan er op dit moment ook niet veel meer van maken.

Ik neem aan dat er al aardig wat zijn begonnen met het opslaan van de rolleninfo, verhalen en afbeeldingen. Zo niet, dan kan ik het in elk geval aanraden om wél alvast te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptyvr 28 dec 2012 - 13:33

Misshcien handig om dat even in de joylight te zetten dat het handig is om te doen?^^ Ik weet niet of iedereen hier in dit topic telkens alles lees?
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Emptyvr 28 dec 2012 - 14:56

Ik ben het met Gytha eens dat het verstandig is om zoiets in de Joylight te zetten. Volgens mij kijkt niemand hier meer en als er geen aanleiding toe is (lees: naderende deadline), waarom zou je dan alles op gaan slaan? Dus daar zou ik niet gemakshalve van uitgaan ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site.    Nieuwe site.                                      - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe site.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe site: meebetalen?
» Update site: programmeurs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: