Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Update site: programmeurs

Ga naar beneden 
+9
Starlight
Usagi
Sirhena Vlaslink
femmie
Colombina
Sarah
kyki
Gait
Lotte
13 plaatsers
AuteurBericht
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyvr 1 maa 2013 - 16:44

Beste leden,
Het is ondertussen alweer even geleden dat jullie van ons hebben gehoord, en dat komt omdat er iets voorgevallen wat Anneke en ik niet aan hebben zien komen. Anouk en Eveline zijn er al programmeurs van onze site mee opgehouden, waardoor wij, opnieuw, met een halve site zitten. We hopen dat jullie kunnen begrijpen dat wij ondertussen met de handen in onze haren zitten met wat we nu moeten doen. We hebben een half afgemaakte site, waarbij er veel functies wél werken, maar er ook nog genoeg níet werken. Wij balen hier enorm van, want wij dachten dat het deze keer goed moest gaan. Contract getekend, regelmatig contact onderhouden met de programmeurs, maar opnieuw lijkt het bij ons maar niet te werken. We hadden er echt op gehoopt dat we jullie allang op de nieuwe site hadden kunnen zetten en dit is voor ons ook echt enorm naar. Momenteel ben ik zelf afwezig als lid zijnde, en dat komt omdat ik alles op alles aan het zetten ben om iemand te vinden die ons kan helpen.

Wij hopen op wat begrip (en geduld, hoeveel langer dat ook nog mogelijk is) van jullie kant af. Wij doen er echt alles aan om iemand te regelen. Wel vinden jullie het misschien leuk om iets van de site te kunnen zien, dus jullie kunnen nu ook op www.ourjoy.nl de site bezichtigen. Wij verzoeken jullie echter wel geen account aan te maken en op dingen te reageren, want alle reacties zullen aan het einde weer verwijderd moeten worden. Mocht één van jullie geïnteresseerd zijn in wat er allemaal nog moet gebeuren, dan kun je mij om het document vragen met de lijst.

Groeten,
Anneke en Lotte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyvr 1 maa 2013 - 17:49

Oh dat is balen, weten jullie waarom ze ermee opgehouden zijn? Want ik dacht dat het eindelijk zo goed leek te zijn :\
Terug naar boven Ga naar beneden
kyki
Burgemeester
kyki


Posts : 458

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyvr 1 maa 2013 - 17:51

Heel vervelend voor jullie en iedereen.
Ik wil graag jullie helpen, heb wel tijd over :D

Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Commissaris v/d Koningin
Sarah


Posts : 1237

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyvr 1 maa 2013 - 18:04

Ach, hier kunnen jullie niets aan doen, so never mind! Komt wel goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Colombina
Minister President
Colombina


Posts : 2655

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyvr 1 maa 2013 - 20:12

Ziet er tot nu toe heel goed uit. Kop op meiden, het duurt wat langer maar weet zeker dat het goed komt! Veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie
Minister President
femmie


Posts : 4318

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyvr 1 maa 2013 - 21:18

De nieuwe site wordt echt heel mooi! Helaas dat het wat langer duurt, maar daar is niets aan te doen! Ik weet zeker dat het uiteindelijk allemaal toch wel lukt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirhena Vlaslink
Minister President
Sirhena Vlaslink


Posts : 3605

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyza 2 maa 2013 - 11:40

Dat een site staat en rust door de programmeurs weet ik al een tijdje. Uiteindelijk zijn dat de mensen die alles maken en doen en hun werk wordt vaak als vanzelfsprekend beschouwt, maar dat het meestal veel meel tijd inkruipt dan de meeste zouden denken. Dus het is inderdaad balen dat die twee meiden het opgestapt zijn, maar het feit dat jullie het niet zagen aankomen, is ook niet echt netjes van die twee lijkt me.
Ikzelf ken nog drie jongens die dergelijke dingen kunnen, maar ik weet van twee dat ze er niet echt de tijd ervoor hebben. De derde spreek ik amper, het is een vriendje van iemand die ik ken. Ik kan het wel altijd eens vragen, maar ik beloof niks. Laat me weten als je wil dat ik hem eens contacteer. Je mag wel altijd eens die lijst naar me doorsturen, wie weet kan ikzelf misschien met nog iets helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Usagi
Koningin
Usagi


Posts : 6699

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyzo 3 maa 2013 - 9:07

Hulp aan bieden heeft weinig nut als je niets van scripting kent, lijkt me. Ik ken ook wel iemand, maar die gaat daar waarschijnlijk geen tijd voor hebben. Mijn vrienden hebben allemaal vaste jobs of studeren fulltime. Jammer genoeg ken k er zelf niets van. Ik wou dat ik kon helpen, maar helaas.

Niet opgeven, dat is de boodschap, ik weet zeker dat jullie er uiteindelijk raken, ook al is het over een paar maanden.
Terug naar boven Ga naar beneden
kyki
Burgemeester
kyki


Posts : 458

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyzo 3 maa 2013 - 10:15

Leren kan je het altijd als het maar even uitgelegd wordt, je kan alles als je het wilt. En ik wil het wel leren programmeurs hebben het ook geleerd. Met z'n alleen gaat het sneller dan alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyzo 3 maa 2013 - 11:43

Ja maar het is al best ver bezig, ik denk niet dat je het 'zo' even leert .Ik ben er ook wel eens mee bezig geweest en het is best lastig. Er is al een halve site klaar, je moet dan precies weten waar het over gaat wil je daarmee verder gaan. Ik denk dat je het dan beter aan iemand kan overlaten die er echt al veel ervaring mee heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
kyki
Burgemeester
kyki


Posts : 458

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyzo 3 maa 2013 - 13:16

whatever, als ik kan helpen doe ik dat voor hun. Misschien niet veel in het scripten maar wel in een veel andere dingen wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyzo 3 maa 2013 - 15:47

Ik vind het fijn om te lezen hoe jullie hier allemaal op reageren (: natuurlijk waardeer ik het dat er mensen zijn die willen helpen, maar programmeren is moeilijk om zomaar even te leren inderdaad. Ik heb informatica gedaan, na twee jaar reikt mijn kennis tot HTML en css. Erg lief bedoelt natuurlijk.

We geven ook zeker niet op, het is alleen jammer dat we zoveel tegenslagen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Creatiefmoderator
Starlight


Posts : 1525

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyma 4 maa 2013 - 14:09

Ja, inderdaad. En we geven de moed natuurlijk niet op ! Dit is vervelend en ik moet zeggen dat ik een paar niet zo'n nette woorden achter mijn laptop heb zitten schreeuwen toen ik voor het eerst hoorde, maar dat heeft eigenlijk geen zin. We gaan verder met het zoeken naar mensen die ons wél kunnen helpen. Want you know: na regen komt zonneschijn !
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaelie
Minister President
Kaelie


Posts : 3163

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyma 11 maa 2013 - 22:11

Hallo allemaal!
Ik dacht, ik kom weer even op ourjoy kijken! Een tijdje geleden ben ik gestopt met allen rollenspellen op deze site waaraan ik mee deed. Dat was voornamelijk omdat de site dus bijna zou sluiten en we de posts van de rollenspellen waaraan ik meedeed hadden opgeslagen, even als alle rollen, zodat we op de nieuwe site verder konden gaan en we niet steeds elke nieuwe post die we schreven op moesten slaan.
Het is dan ook jammer om te horen dat de nieuwe site weer op zich laat wachten. Zoals vele mensen al hebben gezegd hier in het topic is er niet echt wat aan te doen. Ik zou net als vele anderen graag willen helpen, maar mijn kennis van informatica gaat ook niet ver. De lay-out van een site kan ik nog perfect maken en ik kan pagina's naar elkaar linken, maar dat is het simpelste gedeelte van de site en dat gedeelte staat er al.
Mocht er toch nog iets zijn dat ik kon doen, dan hoor ik het graag! De aanhouder wint! Die site komt heus ooit wel af!
xXx
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptywo 13 maa 2013 - 11:06

Heel erg bedankt allemaal, dat jullie zo positief mee proberen te denken. Dat stellen wij natuurlijk heel erg op prijs! =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouk
Burger
Anouk


Posts : 17

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptyvr 15 maa 2013 - 8:06

Hallo allemaal! Ik lees nu de berichten in het forum. Het klopt dat Eveline ermee is gestopt vanwege persoonlijke omstandigheden. Jullie moeten weten dat ze vrijwel al haar vrije tijd erin heeft gestopt en dat vrat aan haar. Ze kreeg voor haar gevoel niet veel waardering. Ik heb haar het hele verhaal van vorige programmeurs uitgelegd en ze snapte het wel, maar ze was er helemaal klaar mee. Ze heeft me hierbij wel verteld dat ze heeft geleerd dat het veel tijd kost en dat neemt ze zeker mee. Helaas hebben jullie hier natuurlijk niet veel aan.

Ikzelf ben helaas niet zo goed in het scripten van een website, daarom kan ik jullie niet verder helpen. Als ik de tijd zou hebben om dit allemaal uit te zoeken, had ik dit zeker gedaan, maar die heb ik helaas (ook) niet. Daarom hadden Eveline en ik het werk verdeeld. Zij zou het scripten doen en ik zou me bezighouden met de vormgeving van de website. Het laatste heb ik dus ook afgemaakt, zoals jullie kunnen zien.

Het spijt me voor het ongemak, ik hoop echt van harte dat iemand anders jullie website af kan maken. Een deel staat in ieder geval wel op poten!
Terug naar boven Ga naar beneden
maxime
Burger



Posts : 14

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptydo 4 apr 2013 - 13:35

jullie hebben nog geluk dat jullie een site hebben
ik had een site op mijn forum maar die link is kwijt.
en nu wil ik een disney site maken voor een disneyforum van mij met een disneylayout en zo maar ik zou niet weten hoe en niemand wil me hlepen.
echt ik krijg zo genoeg van hele tijd te vragen van wie wil me helpen maar ik wil die site echt heel graag.

Deze post gaat niet over het desbetreffende onderwerp waar dit topic voor bedoelt is. Hierbij krijg je een waarschuwing en verzoek ik je om hier in het vervolg rekening mee te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Colombina
Minister President
Colombina


Posts : 2655

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptydo 9 mei 2013 - 11:40

Hi admins en mods,
Al nieuwe updates? Hebben jullie al nieuwe scripters gevonden?
x Colombina
Terug naar boven Ga naar beneden
Usagi
Koningin
Usagi


Posts : 6699

Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Emptywo 5 jun 2013 - 8:39

Hey even verder gaaan op colombina. Hebben jullie al iets van nieuws? Ook als er geen nieuws is willen we dit graag weten. We wachten vol spanning op de nieuwe site.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Update site: programmeurs     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update site: programmeurs    Update site: programmeurs     Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Update site: programmeurs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: