Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vragen

Ga naar beneden 
+11
Saske
xMarr
Witchcatjuh
Melany
Linda
xXIpiXx
emmetjew
Essie
xMyrr
Linguist
Anneke
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Vragen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 4 Emptyza 25 aug 2012 - 10:07

Ik denk alleen dat dat meer werk is dan eventjes het eerste 990-topic opzoeken in de prullenbak en daar de beginpost opnieuw te lezen.. =(
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Creatiefmoderator
Starlight


Posts : 1525

Vragen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 4 Emptyza 25 aug 2012 - 11:14

Jaa, I know. Maar het kan wel helpen, als je hem er inderdaad per se weer op wilt. Het is een mogelijkheid en aangezien het in het systeem niet kan aangepast worden. Met een beetje geluk hebben we er binennkort geen last meer van. ;')
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Vragen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 4 Emptyza 25 aug 2012 - 11:27

Maar volgens mij kunnen leden zelf niet eens topics verwijderen, toch? Dus dan zou het een hondenbaan worden voor de RPG-mods om dan alles bij te gaan houden.. Hoop ook dat het op de nieuwe site gefixt is =)
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Vragen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 4 Emptyza 25 aug 2012 - 12:55

Maar... is het niet zo dat we dat op de nieuwe site niet meer hebben? Want als dat het geval is, tja... dan is het voor nu eventjes vervelend, maar hebben we er op de nieuwe site in ieder geval geen last meer van. Ik vind het zelf ook heel vervelend hoor. Dan vragen mensen naar de beginpost en ben je zelf dat pokkeding ook kwijt. Kun je er ook geen nieuwe rollen meer inzetten etc... Maar ik dacht dat dat probleem op de nieuwe site verholpen was^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Vragen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 4 Emptyza 25 aug 2012 - 19:21

Klopt, is het ook! Maar het is wel naar als het er de hele tijd is en ik wil wel even gaan kijken naar het voorstel van Usagi of het mogelijk is om te doen. Al is het dan nog maar voor even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Vragen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 4 Emptydo 13 sep 2012 - 22:09

Het is niet echt een vraag, maar weet zo gauw even niet waar ik het anders neer moet zetten:

Volgens mij zijn de instellingen wat betreft het aantal posts per pagina weer versprongen, want de 990-topics zijn weer 67 pagina's in plaats van de gebruikelijke 52 (of 50, weet niet precies).
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Vragen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 4 Emptyma 28 jan 2013 - 20:50

Sorry voor de dubbelpost, maar aangezien de vorige alweer een tijdje geleden is...

Wat was dat net met Joy =P Volgens mij was het niet alleen bij mij dat hij eruit lag. Hij gaf deze foutmelding:

Maintenance

Your website will be back online soon,
please retry in a few minutes.
502

Ik denk ik meld het voor de zekerheid maar, ook al denk ik eerder dat de oorzaak buiten Joy zelf lag ;O
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Vragen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 4 Emptyma 28 jan 2013 - 20:51

Ja, het ligt niet aan Joy, het ligt aan het forumgeval. Alles lag eruit, geloof ik. MAAR HET WERKT WEER :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vragen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vragen
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: