Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vragen

Ga naar beneden 
+11
Saske
xMarr
Witchcatjuh
Melany
Linda
xXIpiXx
emmetjew
Essie
xMyrr
Linguist
Anneke
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptydi 18 jan 2011 - 8:33

Bij mij is het ook, maar ik snap de hinderlijkheid niet echt. Het gaat om een kleurtje van een link xD Het duurt een week/anderhalf ofzo tot het weg is, echt niet langer. Het lijkt misschien zo lang, maar dat is omdat we gewoon te veel online zijn Myrna [a]
Ik denk niet dat het echt de moeite waard is om er iets aan te doen, als het al mogelijk is. Lekker laten zo, er komt toch een nieuwe site, right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptydi 18 jan 2011 - 13:42

Zolang het geen erge schade of irritatie opleverd, gaan Lynn en ik ook niet naar het probleem kijken. De nieuwe site is bijna klaar en wij willen hier gewoon niet meer teveel aandacht aan besteden, dat kost gewoon teveel tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMyrr
Koningin
xMyrr


Posts : 5181

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptydo 23 jun 2011 - 8:47

Ughm.... Wat is er bovenin gebeurd. Er staat nu dat de foto verwijderd is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Saske
Burger
Saske


Posts : 7

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyza 13 aug 2011 - 11:28

Waarom zijn sommige RPGs sticky en andere niet? :'D zijn die beter dan andere?
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyza 13 aug 2011 - 11:32

@Saske: Nee, sommige RPG's zijn sticky's omdat ze ineen korte tijd héél populair werden, dus veel berichten en/of veel rolspelers.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMyrr
Koningin
xMyrr


Posts : 5181

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyza 13 aug 2011 - 21:05

I was wondering... Waarom is de naam van Maaike/Starlight nu ook rood?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyza 13 aug 2011 - 21:10

Alle aankomende crewleden op de volgende site zijn rood gekleurd. Dat zijn dus Marjolein, Maaike en ik (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyza 13 aug 2011 - 21:42

Ik vroeg me al af wat dat 'specialmoderator' inhield xD Congrats then!
Terug naar boven Ga naar beneden
xMyrr
Koningin
xMyrr


Posts : 5181

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyzo 14 aug 2011 - 6:19

Dat wist ik al, Lot. Maar ik vroeg me af wat ze dan precies ging doen op de nieuwe site, want van jou en Marr weet ik dat zo ongeveer al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyzo 14 aug 2011 - 12:04

Zij zal ook een RPG mod worden, als alles meezit, dus we zullen dan een team vormen voor de RPG.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanilla
Wethouder
Vanilla


Posts : 307

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyzo 28 aug 2011 - 10:14

Hmm, na hoeveel pagina's raakt een topic vol? Want het is een beetje vreemd dat bij sommige topics de eerste post niet meer de beginpost is, dus ik neem aan dat alle pagina's ervoor, inclusief de beginpost, dan verwijderd worden? Toch? En het is wel zonde dat je ook bij sommige RPG's de beginpost niet meer kan zien, zo kun je niet in een oogopslag zien wie wie is en of jij misschien ook nog een rolletje kunt aanvragen :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyzo 28 aug 2011 - 11:03

@Vanilla;
Als het topic op een bepaald aantal pagina's zit, wordt dit automatisch gedaan door de site. Dit is ongeveer bij... 57/58 pagina's. De eerste 50 gaan dan op slot, maar blijven wel bestaan. Meestal staan deze bij de RPG in de prullenbak Wink Dit wordt niet expres gedaan door de mods, maar het heeft iets te maken met de site.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanilla
Wethouder
Vanilla


Posts : 307

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyzo 28 aug 2011 - 11:24

Oh, okee, wel vaag (en balen :')), maar dan weet ik nu hoe dat zit [a]
Danke voor de explanation :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyzo 28 aug 2011 - 12:37

Nouja, de topics bestaan nog wel Wink
Tenminste, van de hele oude niet, want toen werd het verwijderd, maar van de nieuwere nog wel Wink Daar kun je gewoon nog bij, maar ze staan helaas niet meer in het topic zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanilla
Wethouder
Vanilla


Posts : 307

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyzo 12 feb 2012 - 21:53

Wordt bij meer mensen hun mailbox "volgespamt met joy"? Ik krijg de hele tijd mailtjes dat er een nieuw berichtje is geplaatst in topics waar ik blijkbaar op geabonneerd ben, wat niet de bedoeling is. Iedere keer als ik ergens een reactie plaats heb ik plotseling een "abonnement op dat onderwerp", begin me er langzamerhand wel aan te ergeren. Ik kan moeilijk na iedere reactie die ik ergens plaats zo'n overbodig abonnement opzeggen, zou ik best wel willen doen als het niet anders kan, maarja meestal vergeet ik het gewoon (zit niet in mijn systeem, en hoort volgens mij dus ook niet in het systeem van de site te zitten)
Help AUB (A)

...Bewijs...
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyzo 12 feb 2012 - 23:15

Had ik een tijdje geleden ook ja, dan zijn je accountinstellingen gereset. Moet je even opnieuw instellen dat je niet meer automatisch geabonneerd wilt worden op topics waarin je berichten hebt geplaatst. Dus je moet even bij je instellingen kijken ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyma 13 feb 2012 - 6:17

Of om het je nog makkelijker te maken, heb ik 't al even gedaan! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanilla
Wethouder
Vanilla


Posts : 307

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyma 13 feb 2012 - 16:25

Nou fantastisch! Bedankt :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyvr 15 jun 2012 - 11:50

Op zich is dit probleem niet heel dringend, maar het is wel een beetje irritant dus zet ik het hier gewoon neer:
Sinds vandaag is het zo dat er iedere keer in topics aangegeven staat dat er nieuwe berichten zijn, terwijl ik daar net gepost heb. Naast de tijd van de post en mijn naam, staat er zo'n mooi rood vierkantje dat aangeeft dat er een nieuw bericht in staat (het mijne dus -.-') En dat is dus vrij...annoying omdat ik iedere keer denk dat er een ander weer wat nieuws gepost heeft, maar dan gaat het dus om mijn eigen post :'D Voorheen was dit niet zo, dan stond er altijd een wit vierkantje, als teken dat er geen nieuwe berichten zijn.
Iemand een idee hoe het komt? Zoals ik al zei: het is niet dringend of zo, maar het is af en toe wel..een beetje ergerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyvr 15 jun 2012 - 11:56

Ik moet zeggen, dat heb ik altijd gehad. Het klopt niet altijd even goed met nieuwe en oude berichten, dat is volgens mij een mankement dat er al een tijd is. Maar goed, Joy staat erom bekend dat er een korte tijd iets mis is en dat het zich vervolgens vanzelf oplost. Als het over een dag of twee nog niet uit zichzelf weg is, zal ik even gaan zoeken in het beheerderspaneel om te kijken voor een oplossing (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Usagi
Koningin
Usagi


Posts : 6699

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptywo 22 aug 2012 - 18:48

Het zou vragen en opmerkingen moeten zijn. Wel ik heb er eentje. Telkens als je met een RPG topic aan de 50 pagina's komt, dan openen jullie een nieuwe. Vind ik prima, geen probleem maar. Maar het is wel heel erg lastig dat de begin post er niet meer bij staat. ik probeer hem dan in mijn eerste post te zetten, maar er zou een manier moeten zijn om deze te behouden, niet? Ik dacht dat dat in het begon wel het geval was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptywo 22 aug 2012 - 19:07

Dat is een probleem die ik zelf ook heb, maar het is niet mogelijk om die te behouden. Voor zover ik weet in elk geval, want ik heb er ook een lange tijd naar gezocht om het te wijzigen. Het is, voor zover ik heb gevonden, alleen mogelijk om het beginbericht (maar dan niet het beginbericht van het eerste topic waarin de uitleg staat als er een tweede wordt geopend na de 50 berichten, maar gewoon de eerste post weer) aan elke pagina te herhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Usagi
Koningin
Usagi


Posts : 6699

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptywo 22 aug 2012 - 19:29

Is het dan niet gemakkelijker om de topics er gewoon te laten staan? Wat maakt het uit als het 100 pagina's heeft of meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyza 25 aug 2012 - 0:50

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet weet. Er is een reden voor, maar ik zal even gaan peilen waarom dat precies is. Het kan ook zijn dat het de instellingen van de site zijn. Maar misschien kan er voor de laatste paar maanden nog even naar gekeken worden. In elk geval zal op de nieuwe site wel constant het beginbericht aanwezig zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Creatiefmoderator
Starlight


Posts : 1525

Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Emptyza 25 aug 2012 - 9:45

Kan het een oplossing zijn om dan gewoon een nieuw topic te openen? Als er vanzelf een nieuw wordt aangemaakt, kun je dat toch negeren (en liefst verwijderen!) en een ander maken waar je wél weer de beginpost in kunt plaatsen? Het is inderdaad iets heel vervelends, maar misschien kan het zo wel opgelost worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vragen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vragen
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: