Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Inactiviteittopic

Ga naar beneden 
+20
xBente
femmie
emmaa*
Vanilla
Kirstentje
~Within~
Essie
Starlight
Kaelie
Argetlam
emmetjew
Witchcatjuh
Sariuna
Melany
xMarr
Linda
Sirhena Vlaslink
Roxy*
xMyrr
Anneke
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
emmetjew
Koningin
emmetjew


Posts : 9473

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptyzo 30 okt 2011 - 11:52

7 t/m 10 november PTA-week
11 t/m 17 november zit ik en Rome
30 november t/m 3 december zit ik in Bergisch Gladbach
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptyzo 30 okt 2011 - 12:37

Ik heb volgende week PTA-week dus dan ben ik echt... niet available. Misschien alleen tijdens pauzes i.v.m. het leren, maar veel zal ik er niet zijn... En vrijdag ga ik een dagje weg met vriendinnen dus ben ik er ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptyvr 27 jan 2012 - 13:29

Kirsten gaat zich vanaf vandaag meer op de schoolwerk storten.
Dat gaat inhouden dat Kirsten onregelmatiger op Joy gaat komen.
Momenteel vindt Kirsten school toch iets belangrijker.
Kirsten gaat de best doen om zoveel mogelijk te posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptyza 11 feb 2012 - 10:29

Vanaf volgende week zal ik er denk ik héél weinig zijn, aangezien de deadline van PWS in zicht komt(lees: 20 februari) en dan ben ik non-stop bezig. Ik zal waarschijnlijk wel af en toe op Joy verschijnen om te zien of ik nog iets belangrijks mis, maar verder denk ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptywo 9 mei 2012 - 18:51

Heb van maandag 14 mei t/m woensdag 16 mei National Fieldproject, dus dan ben ik heel de dag bezig in Rotterdam, Scheveningen en Den Haag toeristjes lastig te vallen met allerlei enquêtes waar ze helemaal niet op zitten te wachten (:) Anyway, ik ben er dan dus niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptywo 9 mei 2012 - 18:55

Haha, als je in Rotterdam bent, kom dan eventjes langs Wegener aan de Prins Hendrikkade 16, Lin XD Daar loop ik stage. Jep.

Anyways. Ik zeg maar alvast dat ik van 25 tot en met 28 mei weg ben. Dan zit ik in Flevoland voor Opwekking, woehoee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaelie
Minister President
Kaelie


Posts : 3163

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptyvr 11 mei 2012 - 22:32

Ik ben van 16 tot 20 mei op vakantie en ook van 25 tot 28 mei ^^
Ik zou het fijn vinden als de rollenspellen Slavenwereld en De Vier Jaargetijden niet worden gesloten in mijn afwezigheid 0=3
Tweede genoemde datum zal ook Adriana afwezig zijn, want die gaat dan mee op vakantie Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptyza 12 mei 2012 - 7:50

@Guyonne; vragen over rollenspellen moeten worden gesteld via de MP aan de RPGmoderators of eventueel nog aan mij (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptydi 3 jul 2012 - 16:24

Ik zit van 21 juli t/m 10 augustus in het zonnige Amerika!! =D Ik heb in de meeste hotels wel wifi, maar het is maar de vraag in hoeverre ik aan het einde van de dag nog puf heb om online te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
emmetjew
Koningin
emmetjew


Posts : 9473

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptydi 3 jul 2012 - 16:27

En ik ben weg van 6 juli t/m ergens achterin juli. Muahaha. En... ik heb een laptop mee. Met internet. En een trage verbinding! Maar het is niet de bedoeling dat ik er elke dag achter kruip. Het is immers vakantie in het buitenland en daar hoort geen internet bij! (:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaelie
Minister President
Kaelie


Posts : 3163

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptydi 3 jul 2012 - 16:45

Ik ben vanaf 28 juli tot 4 juli er niet want dan ben ik met vriendinnen op vakantie =D De dagen ervoor en erna zal ik dus ook niet echt actief zijn, want dan ben ik bezig met spullen inpakken enzo =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptydi 3 jul 2012 - 16:46

Zo te zien reist Guyonne in de tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptydi 3 jul 2012 - 16:51

Haha, inderdaad XD

Ik ben van maandag 9 tot en met woensdag 25 juli in het wondermooie Venetië =D We hebben wel wifi op de camping en mn brother-in-law neemt zijn laptop mee. En ik heb een smartphone, of course. Maar ik ga niet constant online zijn, want ik lig probably de hele dag met een boek aan het zwembad. Of op het strand. Of ik zit in de trein naar Milaan, yooo!

Hoe dan ook. Als ik terugkom... het weekend van 28/29/30 juli komt Lotte hierheen, dus dan zullen we niet zoveel online zijn, denk ik [a] Ohja. En 2 augustus ben ik bij Eef. Ik weet niet of ik daar ook blijf slapen of dat ik die dag ervoor al naar Eef ga. Maar hoe dan ook... fijn dat jullie dat nu ook weten ;D

En dan... ga ik van 6 tot en met 15 augustus weer op vakantie, naar Oostenrijk dit keer =D Lekker bergwandelen met mn ouders, mn zus & zwager (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptydi 3 jul 2012 - 17:58

Of niet, gaat Guyonne gewoon bijna een jaar op vakantie ;O

En ik ga van 25 augustus t/m 1 september naar Lloret, maar dat duurt nog wel een tijdje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gait
Koningin
Gait


Posts : 6338

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptydi 3 jul 2012 - 18:08

Ik ben 24 tot 29 weg, ik krijg bezoek en zal dus een stuk minder online zijn. Misschien elke dag even mijn mail checken (waardoor dus ook joy even snel bekijken) maar verder niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptydi 3 jul 2012 - 19:17

Weg van 6 tot 29 juliiii.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptydi 3 jul 2012 - 19:22

Oef, ik zou ook wel een heel jaar weg willen op vakantie. Lijkt me heerlijk. Maar om een heel jaar lang met vriendinnen weg te gaan.. [a]

Anyways, ik ben.. 19 tot en met 21 Juli bij Suzan voor Zwarte Cross, dus dan ben ik afhankelijk van mobiel internet. En misschien in de week van 24 Juli ben ik in Duitsland voor een concert en plak ik er misschien nog wat dagen in een hotel aan vast. En daarna ben ik een weekend bij Marjolein!
Terug naar boven Ga naar beneden
amytjeuh
Commissaris v/d Koningin
amytjeuh


Posts : 836

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptywo 17 okt 2012 - 18:02

Ik vertrek vrijdag 19 oktober op eindejaarsreis en kom de vrijdag erna pas terug. Daarna ga ik waarschijnlijk moe zijn en daarna ga ik een tijdje stoppen met al de rpg-sites waar ik op zit, want ik begin mijn school te verwaarlozen en dat is niet goed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaelie
Minister President
Kaelie


Posts : 3163

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptyvr 21 dec 2012 - 14:47

Mijn laptop is overleden. Ik zal dus voor een onbepaalde tijd offline zijn, tot ik een nieuwe heb. Af en toe kan ik wel online komen op een andere pc, maar het is niet zeker wanneer en hoe en wat enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaelie
Minister President
Kaelie


Posts : 3163

Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Emptyvr 26 jul 2013 - 23:41

omg ik ben de laatste die wat heeft gezegd hier o.o
Nou ik kom weer even wat melden Razz
Ik ben nu op vakantie en ik heb wel een internet abonnement maar ik kan alsnog niet altijd online zijn Razz Ik ben 12 augustus terug!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Inactiviteittopic
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: