Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Inactiviteittopic

Ga naar beneden 
+20
xBente
femmie
emmaa*
Vanilla
Kirstentje
~Within~
Essie
Starlight
Kaelie
Argetlam
emmetjew
Witchcatjuh
Sariuna
Melany
xMarr
Linda
Sirhena Vlaslink
Roxy*
xMyrr
Anneke
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Sariuna
Minister
Sariuna


Posts : 1916

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptywo 1 jun 2011 - 19:46

Voor ik het vergeet; Mijn examens beginnen volgende week de 9 en duren tot de 23 ben ik er niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptydo 2 jun 2011 - 22:04

Ik ben van 11 juni tm 18 juni in Lloret, en dan heb ik geen tijd om te internetten xD ben er dan dus niet <3
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptydo 2 jun 2011 - 22:07

Ik ben... zaterdag 4 juni in Arnhem =D (EO Jongerendag)
Weekend erop: 10 juni; Lifehouse. 11 - 13 juni; Opwekking in Biddinghuizen.
Dan heb ik tot 16 juni 's ochtends mijn tijd hard nodig voor het project. Daarna ben ik weer volop aanwezig =D

van 5 tot 19 juli ben ik Engeland ;D
En misschien ben ik de eerste week van augustus ook weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptydo 2 jun 2011 - 22:14

D:

Ik ben komende week van maandag t/m vrijdag (overdag) weg.
Dan ben ik... err... van 1 juli tot 29 juli weg ofzo xD de hele maand juli.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Creatiefmoderator
Starlight


Posts : 1525

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptydo 2 jun 2011 - 22:17

& ik heb nu examens.. (Nou ja; nu gelukkig even een verleng weekend tussendoor. <3) en dat gaat tot 20 juni waardoor ik sowieso veel minder actief ben, of het is om te klagen over al die kutvakken; XD

& voor de rest ben ik..

23 Juni: Bobbejaanland met de klas !
30 Juni: WERCHTER met Sébastien (Linkin Park ! <3)
1-18 Juli: Spanje !
26 Juli: Musical Mama Mia

& Waarschijnlijk ga ik in September nog een reisje doen met een paar vriendinnen, maar we weten nog niet precies wanneer, laat staan waarheen. Maar ik ga waarschijnlijk voor de eerste keer vliegen ! *Spannend*
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*
Minister President
Roxy*


Posts : 2547

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptydo 2 jun 2011 - 22:34

En ik ben vanaf maandag een weekje weg tot vrijdag middag. :)
Terug naar boven Ga naar beneden
xMyrr
Koningin
xMyrr


Posts : 5181

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyvr 3 jun 2011 - 5:28

Ik weet dat het nogal vroegg is, maar ik ben weg van 4 tot en met 15 augustus, dus ook op mijn verjaardag. Dan ben ik 25/26 juni er niet, vanwege jubileumfeest van de schutterij. Dan is 25/26 juli het schuttersfeest en op 20 augustus vier ik mijn verjaardag voor vriendinnen. Dan komt er binnen kort nog een dag bij voor mijn verjaardag voor familie. Die dagen ben ik er niet deze vakantie.

En Marr, kan je niet even voor EO Jongerendag hier komen? Is een half uurtje extra reizen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyvr 3 jun 2011 - 5:35

Ik ga ook even veel vertellen, want dan weten jullie waar ik allemaal mee bezig ben.

Ook ik ga 4 Juni naar de Eo Jongerendag, als ik mijn kaartjes niet vergeet opnieuw uit te printen, want die waren helaas ook weg, toen mijn tas gestolen werd. Wat een rot dag en ik had het al zo druk.

Vervolgens ga ik het heel druk krijgen met school, waardoor ik weinig tijd achter de pc heb, vandaar dat Esmée tijdelijk admin is geworden.
Ook loop ik nog stage die tot en met 26 Juni moet duren, helaas ben ik nog niet eens op de helft van mijn uren, dus ik zal in de vakantie door moeten gaan. Stomme longontsteking ook.

Verder ga ik denk ik niet op vakantie dit jaar, dus hooguit wat daguitjes, zoals de efteling en naar het park met vriendinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyvr 3 jun 2011 - 12:21

WAAA je schrijft mijn naam met een streepje! MASTER.

Maar goed, ook ik ben er dit weekend niet, nou ja, vanavond niet en morgen niet, want dan vier ik mijn verjaardag. Zondag ben ik er wel weer, maar dan moet ik een kater uitzitten. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyvr 3 jun 2011 - 15:28

Haha, ik ga met de bus van de kerk, Myrn XD

Dit is totally off-topic, maar goed =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyvr 3 jun 2011 - 19:51

Haha, maar ik doe dat ook! :) Met de Bus van de Kerk. Het leuke is, dat marjolein dezelfde ingang heeft als mij! Ik moet eerst nog eens wachten op mijn nichtje bij de ingang. Wie o wie weet, kom ik Marretje wel tegen! =)

Maar idd, off-topic en hiermee moeten we het erbij laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptydo 9 jun 2011 - 9:59

Van 8 tot 22 juni : examen
8 tot 22 juli : op vakantie (met boyfriend hihi)

Voor de rest kom ik nog amper online. Wie me nodig heeft stuurt maar een mail... ook al check ik die nooit. Wie me echt echt echt nodig heeft zoekt me maar op op facebook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyvr 10 jun 2011 - 15:16

EN IK BEN WEER TERUG :D
Dat mag ook hier, want nu ben ik niet meer inactief xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyzo 3 jul 2011 - 8:20

Ik ben vanaf morgen 4 juli tot en met donderdag 7 juli in Londen, dus dan ben ik niet in staat te posten of RPG/admintaken te verrichten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melany
Minister
Melany


Posts : 1624

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyzo 3 jul 2011 - 8:37

Oké! Dan ga ik hier ook maar even langs.

18 t/m 22 Juli: Centerparcs met vriendinnen.
24 Juli t/m 2 augustus (Denk ik): Turkije ;D
10 of 11 augustus t/m 15 augustus: Kleine vakantie met Lotte en naar 2 concerten gaan (':
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyzo 3 jul 2011 - 8:59

Ah ik zie het alweer, aangezien ik degene ben die verder niet weggaat, moet ik wss de hele site runnen xD. Whaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
emmetjew
Koningin
emmetjew


Posts : 9473

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyzo 3 jul 2011 - 9:03

23 juli t/m 10 augustus zit ik in Zweden
12 augustus t/m 20 augustus zit in in Italië
Terug naar boven Ga naar beneden
~Within~
Raadslid
~Within~


Posts : 101

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyzo 3 jul 2011 - 9:23

Ik ben er heel de vakantie buiten deze dagen:

11 Juli-22 Juli (Griekenland)

Voor de rest ben ik heel de vakantie vrij! (verveling dus!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*
Minister President
Roxy*


Posts : 2547

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyzo 3 jul 2011 - 10:25

Nou ja, ik ben er alleen 's avonds tot en met 12 augustus, want moet zes weken werken:)

En van 5 t/m 8 augustus ga ik naar Frankrijk met een vriendin dus ben ik er niet. :)
Terug naar boven Ga naar beneden
xMyrr
Koningin
xMyrr


Posts : 5181

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyzo 3 jul 2011 - 11:26

4 t/m 14 augustus zit ik in Ibiza.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyzo 3 jul 2011 - 11:29

19 tot 28 augustus! TURKIJE!

Ik heb nog school tot stage tot 22 Juli. (Ja, ik ga langer door)
En ik werk tussen door!

Terug naar boven Ga naar beneden
Kirstentje
Minister President
Kirstentje


Posts : 4504

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyzo 3 jul 2011 - 12:20

Ik ben op vakantie van 15 tot 23 juli maar ik neem me laptop mee want ik heb daar internet verbinding in de cottisch waar ik verblijf... dus ik kan internetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirhena Vlaslink
Minister President
Sirhena Vlaslink


Posts : 3605

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyma 4 jul 2011 - 16:47

7 tot 12 juli zit ik in Altinoluk, Turkije, met de volksdans (ik moet er gaan optreden in een festival)
23 tot 30 juli ben ik in de Beekse Bergen (op kamp als moni)

Heel de maand augustus doe ik vankantiewerk en zal ik enkel 's avonds online kunnen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptyma 4 jul 2011 - 19:12

22 juli t/m 6 augustus zit ik in Italië, tot die tijd ben ik ook flink aan het werk en dus niet zo heel actief.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Emptydi 5 jul 2011 - 8:28

Nou... Ik heb het al gezegd volgens mij, maar ik zeg het nog maar een keer :)

IK GA VANNACHT OP VAKANTIE =D

Ik zit dus van 6 tot en met 8 juli in London en van 8/9 tot en met 19 juli in Portsmouth. Ik kom de 20e 's ochtends om een uur of half 3 thuis, dus dan ben ik wel dood. Denk dat ik eind van de middag op de 20e wel online ben :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Inactiviteittopic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: