Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Meeting 15 september

Ga naar beneden 
+9
Jopie
Witchcatjuh
Melany
Starlight
Anneke
Lotte
xMarr
Linda
Essie
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 13:42

Ook Rosanne en ik zullen ons afmelden. Door bepaalde dingen gaat het ons gewoon niet lukken om te komen, jammer genoeg. Ik hoop dat de rest in elk geval een gezellige dag heeft morgen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 15:02

Ik heb Blondies gemaakt!! ;D Ze staan op het aanrecht as we speak. Want ik ben nu aan het werk en had geen zin om vanavond om half 10 nog in de keuken te staan, huhuhu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 15:57

De kans is klein dat ik zelf iets ga maken, gezien ik daar de tijd niet voor heb en eigenlijk ook niet zo van koken houd [a] Maar ik zie dat er eigenlijk nog weinig drinken is, ik kan sowieso wel een fles frisdrank meenemen. Dan houd ik dit topic ondertussen wel in de gaten om te zien wat voor dingen qua eten we nog niet hebben, en dan kan ik daar rekening mee houden als ik vanavond of morgenochtend naar de Appie ga. Misschien gewoon iets als druiven of zo, daar eet je er ongemerkt ook altijd een boel van weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 18:41

Uh TBH als niemand meer komt, dan heb ik er eigenlijk niet zo'n zin meer in.

Ik weet niet zeker of ik nog ga.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 19:38

Is dat niet nasty voor de mensen die alles georganiseerd hebben Eef? Als je nog een goede reden hebt, à la, maar gewoon geen zin hebben... Als iedereen zo zou denken blijft er natuurlijk niemand meer over, en dat is jammer voor de mensen die er zoveel werk in hebben gestoken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 20:24

Like de helft van de mensen die het georganiseerd hebben komen zelf ook niet. We hadden al een super kleine groep, maar nu er iets van 5 mensen zijn afgevallen, zijn het er nog minder.

En trouwens, als zij zich mogen afmelden, dan mag ik dat ook. Als ik niet wil, dan ga ik toch niet? Het is geen school. Het moet wel leuk zijn. Ik doe dit ook voor m'n lol hoor.

Ik zei dat ik niet zeker wist of ik ging. Als het een verplichting wordt, heb ik er al helemaal geen zin meer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melany
Minister
Melany


Posts : 1624

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 20:28

Eef, ik zou het jammer vinden als je niet komt maar ik heb zelf ook heel erg met dat probleem gezeten. Voornamelijk omdat ik ook nog eens blut ben. Toch ben ik er zeker van dat het een leuke dag word met de groep die wel komt!

Goed, aangezien ik net als Linda niet van koken houdt ga ik morgen vroeg heel origineel naar de winkel om daar iets te kopen. Waarschijnlijk iets in de trend van cakejes of zo. Ook zo lekker origineel! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 20:32

Maar is het plan dan nog steeds om te gaan picknicken? Het was vandaag best wel koud en het regende ook best veel en ik ben vrij verkouden. Ik was deze week ook een beetje ziek. Als ik de hele middag buiten in de regen ga zitten, dan kan ik me volgende week weer overal ziek melden :/ so dat speelt ook nog mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melany
Minister
Melany


Posts : 1624

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 20:35

Het scheelt dat het morgen niet gaat regen, maar dik aankleden is dus een aanrader. Dat word dus geen rokje voor mij (': En het word 18 graden, dus het valt gigantisch mee zoals het er nu uit ziet.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 20:42

Jongens, volgens mij is de halve site al ziek geweest ofzo. En picknick is leuk, maar... ik heb eigenlijk ook geen zin om weer ziek te worden. Ben deze week al amper op school geweest ivm ziek zijn enzo. Kunnen we niet gewoon gaan shoppen ofzo :') We zijn toch met alleen maar meiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 20:49

Zullen we gewoon morgen kijken wat het weer op dat moment doet. Volgens het weerbericht blijft het de hele dag droog en word het 18 graden, dus helemaal koud is dat niet. Als we het toch allemaal morgen te koud vinden kunnen we altijd nog ergens anders een plekje zoeken om al het eten op te peuzelen. We dan ook nog zoals Marjolein zegt lekker de stad in gaan. Shoppen hoeft niet persee, ik heb namelijk ook niet zo heel veel geld, maar ik ben ervan overtuigd dat Utrecht ook heel veel mooie plekjes heeft om te zien. En wij met z'n kunnen daar natuurlijk gebruik van maken en de leukste momenten Creeëren.
Ik zie dit geen moment om af te haken, we gaan er gewoon het beste van maken en ik ben er van overtuigd dat wij dat kunnen, hoeveel mensen er ook komen opdagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 20:52

Maar hopelijk wordt er dan wel echt naar 'ons' mensen met slechte weerstand geluisterd, haha. Want ik ben echt half beter en heb geen zin weer ziek te worden, dat kan ik me niet veroorloven met school en alles^^
Naja, je kunt ook kijken kijken en niet kopen. Utrecht heeft een leuk stadscentrum hoor, met alle grachten enzo. Kunnen we misschien ergens binnen gaan zitten en thee drinken ofzo.

En ik wil ook niet afhaken, want ik heb een fucking kut avond gehad op mn werk, zodat ik morgen vrij kon krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Creatiefmoderator
Starlight


Posts : 1525

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 20:53

Ja, ik denk dat Annekes idee wel wat heeft. We kunnen zien wat we op dat moment doen. Het wordt sowieso wel gezellig, wat we ook doen. :') & het eten zal net zo lekker zijn !

& jongens, ik heb best veel geld betaald voor dat treinticket; Ik ga het écht niet in de vuilnisbak gooien. Dus zolang er ook maar één iemand gaat, ga ik ook !
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 21:02

Witchcatjuh schreef:
Like de helft van de mensen die het georganiseerd hebben komen zelf ook niet.

True story. Maar ik zei het omdat ik het jammer zou vinden als het aantal nóg kleiner zou worden dan het momenteel al is.. =)

Anyway, we'll see how things turn out..
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 21:10

Buienrader zegt dat het 16/17 graden wordt. Sorry dat ik niet sta te springen om op dit moment ergens in het gras te gaan zitten en te gaan picknicken. Het was een leuk idee, maar we wonen niet in spanje. Is er geen alternatief bedacht voor als het minder goed weer zou worden? Ik heb het nog tegen Lotte gezegd. Ik ben ziek geweest en ik wil niet weer ziek worden en Mar is ook ziek geweest en ik wil niet dat zij weer ziek wordt.

Ik ga liever wat de stad verkennen en ergens twee uur lang thee gaan zitten drinken ofzo... We zijn met zo'n kleine groep dat er van de rest van de plannen vast ook niet veel terecht komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Creatiefmoderator
Starlight


Posts : 1525

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 21:13

Voor mij is dat zeker goed ! Er vallen daar zeker ook genoeg leuke dingen te doen. Ik ben alvast nog nooit in Utrecht geweest, dus alles zal wel boeiend zijn. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 21:20

Oké. Kunnen we dat niet gewoon doen dan? Ergens wat gaan drinken, de stad verkennen enzo... want zoals Eef al zegt, ik wil niet ziek worden en wil niet dat zij ziek wordt en ik wil niet dat de rest ziek wordt of whatever.

Ik kom dagelijks in Utrecht, en geloof me, het is er niet echt heerlijk weer deze week :') Als het lekker weer wordt kunnen we altijd nog dat park opzoeken maar... Misschien moeten we gewoon met z'n allen op Utrecht Centraal afspreken.

WANT ER GAAT NU NIEMAND VAN TEVOREN NAAR HET PARK. MENSEN VERZAMELEN OP UTRECHT CENTRAAL DUS. DAT HEB IK BIJ DEZE BESLOTEN.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 21:26

Dat stelde ik toch voor? Of heb ik dat mis?
Ik ben twee keer op utrecht centraal geweest en ik weet nog wel, daar genoeg plekken zijn om lekker droog en warm te kunnen zitten.
Daarna kunnen we lekker de VVV gaan zoeken en de boel te gaan verkennen.
Ik kan me nog wel herrineren dat ik met de klas naar maastricht waren gegaan en we hadden de gekste foto's gemaakt. Zo gingen we met de hele klas op een rij naast elkaar hand stand tegen de muur doen tegen een oud gebouw. En vet dat die foto geworden is!
Er zijn nog zoveel manieren om leuke foto's te maken en ervoor te zorgen dat onze dag onvergetelijk word.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 21:32

Oké, maar kan iemand dan even tegen Linda zeggen dat ze naar Utrecht Centraal moet komen? XD Ik heb haar nummer niet en ik weet niet of ze nog online is of niet :') Want volgens mij is zij de enige die nu nog naar dat park gaat...

Ik kom elke dag op Utrecht Centraal, An. Het is heel groot, je kunt daar zitten ja. Maar er zit een huge winkelcentrum naast en als je dat doorloopt, dan kom je in het centrum terecht. Ik weet er wel een beetje de weg en er staan borden in de stad zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyvr 14 sep 2012 - 21:58

Jap, ik ben er nog :'D

Utrecht Centraal is inderdaad ook een bekende plek voor mij, als grote winkelfanaat [a]
Maar goed, dan neem ik dus niets mee aan eten en drinken, want ik ga niet met flessen frisdrank sjouwen als het plan toch is om ergens in een restaurantje te gaan eten enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyza 15 sep 2012 - 7:38

We gaan waarschijnlijk op het station eten. Ik denk niet dat we een restaurantje in mogen en daar ons eigen eten nuttigen. Er zijn genoeg bankjes op het station, waar we op kunnen gaan zitten.

Mijn dag begint in ieder geval al goed. Het zonnetje schijnt! Ik heb geen bad hair day en het is windje stil, dus dat gaat hopelijk goed komen. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyza 15 sep 2012 - 7:40

Haha, Anneke. Ik woon dichter bij Utrecht, en bij mij waait het wel :') Maar het is wel mooi weer^^ Natuurlijk weet ik niet hoe dat precies in Utrecht is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyza 15 sep 2012 - 7:54

Ik heb zojuist nog even op buienradar gekeken en tussen 12 en 5 is er geen regenwolke te bekennen in heel Nederland. Alleen voor 12 uur in het noorden van het land, maar aangezien we daar niet heen gaan is er volgens mij geen groot probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyza 15 sep 2012 - 8:27

Aah, ik ben blij dat er toch nog wat mensen gaan en dat jullie een leuk alternatief hebben bedacht, dat kan ook wel met een kleine groep. Sowieso was zoiets het plan geweest bij slecht weer, dus ik ben blij dat het voor een aantal mensen nog steeds doorgaat^^. Ook dat Eef gewoon gaat. Ik snap dat je een beetje gedemotiveerd werd doordat er zeker 5 mensen niet komen, maar ik ben blij dat je toch gaat. Ik had ook graag gegaan, maar ziek zijn is overmacht en ik heb me serieus in tijden niet zo beroerd gevoeld.

Maar goed, ik duik mijn bedje weer in en ik hoor later wel hoe alles is geweest ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Emptyza 15 sep 2012 - 18:11

Jongens, de meeting was gezellig! En tapas is altijd goed, muhahah Angelface
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meeting 15 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting 15 september
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: