Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Meeting 15 september

Ga naar beneden 
+9
Jopie
Witchcatjuh
Melany
Starlight
Anneke
Lotte
xMarr
Linda
Essie
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptyza 1 sep 2012 - 22:22

De meeting staat zoals jullie zien bij Mededelingen omdat het inmiddels echt doorgaat en geen idee meer is.

Lieve leden!

Het heeft even(...) geduurd, maar we zijn er dan eindelijk uit. De meeting gaat er zo uitzien:

15 september, om 12:00(klokslag, durf geen minuut later te komen!) staat een deel van de crew de leden op te wachten met een spetterend spandoek(Melany, Marjolein, Anneke en Maaike), dus dat valt niet te missen. Het overige deel(Essie, Emma en Lotte) is al op de plek van bestemming alles aan het klaarzetten. Zodra iedereen aangekomen is, gaan we met de bus naar het park de Koppel.
Daar worden we verenigd met de overige crewleden en is het tijd om te lunchen. En niet zomaar lunchen, maar picknicken! Op kleedjes op het gras gaan we gezellig picknicken. Het is dan ook de bedoeling dat iedereen iets meeneemt, bijvoorbeeld zelf iets bakken of iets kopen, zodat we uiteindelijk een hele berg eten en drinken hebben waar iedereen van kan genieten. Na het lunchen, gaan we beginnen aan de activiteiten. We gaan nog niet alles prijsgeven, maar om jullie een beetje een idee te geven: het zullen aangepaste spelletjes worden uit Ik houd van Holland, De lama’s enDe jongens tegen de meisjes. Uiteraard krijgen de winnaars een beloning.

Als we de activiteiten eenmaal zat zijn en we hebben leuke groepsfoto’s gemaakt(wat er wel bij hoort natuurlijk), is het tijd om weer met de bus terug te gaan naar het station. Dit zal zo rond 5 uur worden. Mensen die eerder weg moeten, kunnen vergezeld worden door een crewlid als dat gewenst is. Om 5 uur is de meeting dus in feite afgelopen, maar voor de mensen die zin hebben om nog gezellig gezamenlijk te eten, kan dat ook en gaan we iets leuks zoeken op het station of in de nabije omgeving. Hoe laat je dan weggaat, is aan jezelf!

Even op een rijtje wat allemaal handig is om mee te nemen:

- OV-kaart voor de bus(en vergeet je treinkaartje niet xd)
- Zelfgemaakt voedsel of gekocht voedsel/meegebracht drinken. Mocht dit niet te doen zijn, laat het dan even weten, dan halen we wat extra zodat we niet tekort komen.
- Eventueel geld voor als je besluit gezellig mee te eten na 5 uur.
- Fotocamera als je het leuk vindt om zelf foto’s te maken. De crew zorgt sowieso voor minimaal 1 camera zodat er in elk geval wat foto’s gemaakt zullen worden.

Dus:
Wat:Meeting leden Joy
Waar: Utrecht: station Utrecht Centraal en park de Koppel(wijk Lunetten)
Wanneer: zaterdag 15 augustus van 12:00 tot 17:00(en eventueel daarna nog voor het avondeten)
Wie: De crewleden en leden
Waarom: het is dé gelegenheid om iedereen waarmee je dagelijks op de site zit, in het echt (weer) te zien en misschien kan je het wel heel goed vinden met de mensen waarmee je op de site eigenlijk nauwelijks praat!

De crew bestaat uit:

Lotte van der Maden(admin)- bereikbaar op: 06-37352237
Anneke Beerlage(admin)- bereikbaar op: (vanaf 9 september) 06-12130937
Esmée Nanninga(RPG mod)- bereikbaar op: Opvraagbaar via PB.
Emma Wijkhuisen (RPG mod)- bereikbaar op: 06-10812160
Melany Zwaan(Forum mod)- bereikbaar op: 06-25233651
Maaike Demeyere(Creatief mod)- bereikbaar op: Opvraagbaar via PB.
Marjolein Kalkman(Nieuwschef)- bereikbaar op: 06-30876130

De nummers zijn wel handig voor als ouders vragen hebben of jullie zelf!


Leden die definitief komen:
Iris/xXIpiXx
Linda
Eveline/Witchcatjuh
Laura/Laura.X
Suzan/YanaWilliams
Raquel/Rakkel**
'Roow/Rosanne

Natuurlijk willen we dat er meer leden bij komen! Meld je dan ook nu aan!
Misschien twijfel je of je wel aansluiting gaat vinden, maar maak je daar geen zorgen om, niemand zal zich alleen voelen.

Mocht je hebben besloten naar de meeting te komen, geef dan even in dit topic door wat je aan eten en/of drinken meeneemt(al dan niet zelfgebakken/gekocht), anders hebben we straks tweehonderd muffins, maar geen ander voedsel of drinken. De praktische dingen, zoals bekers enzo, worden door de crew verzorgd, dus daar hoeven jullie niet per se aan te denken!

Als er behoefte is aan een 'officiële brief' voor de ouders, laat het mij en Anneke dan even weten, dat is geen probleem ^^.

Groetjes,
De Joycrew


Laatst aangepast door Essie op wo 5 sep 2012 - 17:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptywo 5 sep 2012 - 16:21

Maar als dat park in Lunetten is... Ik kom met de trein langs station Utrecht Lunetten voordat ik op Centraal aankom. Beetje dubbelop om dan eerst naar Centraal te gaan en vervolgens met de bus hetzelfde stuk weer terug naar Lunetten. Ik laat nog wel even weten wat ik ga doen, want in de prijs scheelt het ook nog wel aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptywo 5 sep 2012 - 16:40

We zaten er eerst aan te denken om bij Lunetten af te spreken, maar dat is lang niet voor iedereen handig en sowieso heb je dan dat de een zich vergist en op Centraal aan komt, en de ander wel op Lunetten, dus vandaar.
Maar jij kunt natuurlijk wel gewoon naar Lunetten, en dan door naar het park, er zijn dan toch crewleden aanwezig ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptywo 5 sep 2012 - 17:25

Wie blijven er dan in het park en wie gaan er naar het station? Want als ik daar dan in dat park aankom en daar zijn precies díe drie crewleden die ik nog nooit gezien heb, schieten we er weinig mee op :"D Kan ik het halve park rond terwijl ik niet weet naar wie ik moet zoeken..
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptywo 5 sep 2012 - 17:40

Esmée, Lotte & Emma zijn als het goed is in het park. Melany, Anneke, Maaike & ik wachten de leden op op Utrecht Centraal (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptywo 5 sep 2012 - 17:56

Klopt als een bus, heb het ook meteen in de post gezet!
Wat de crew aan voedsel en drinken mee neemt, zet ik ook zsm in de beginpost, maar ik ben nu niet thuis, en het staat in een document xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptywo 5 sep 2012 - 18:02

Helemaal toppie! Dat moet wel lukken lijkt me. Heb net gekeken op een plattegrondje en het moet héél raar lopen als ik het park niet kan vinden in mijn eentje :"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptywo 5 sep 2012 - 21:26

Oh, is er bij mij wat ingedeeld met wat ik moet meenemen? [a] Ik weet alleen nog maar de rietjes, hehe. Overigens, Emma en ik hebben allebei al iemand op sleeptouw (Laura en Rosanne) en die zullen dus ook al op het park zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptydo 6 sep 2012 - 7:28

Dus hoeven wij met ons spandoek alleen op Eef & Melany met de rest te wachten? XD Dan is een spandoek ook een beetje overbodig :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptydo 6 sep 2012 - 8:19

Maar op het park zul je ons denk ik ook wel herkennen! Daar zorgen wij wel voor hoor Linda. No problem. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Creatiefmoderator
Starlight


Posts : 1525

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptydo 6 sep 2012 - 12:39

Weetjee.. Ik vind dat er BELGEN moeten komen. Serieus. Anders moet ik het hele eind alleen met de trein. C'mon guys. It's going to be amazing ! Schrijf je in!
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptydo 6 sep 2012 - 13:26

JA. BELGEN VERZAMELT U. En de rest van de Nederlandse leden mogen natuurlijk ook komen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Kom op, mensjes =D Zoals Maaike al zegt, het wordt amazing ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Melany
Minister
Melany


Posts : 1624

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptydo 6 sep 2012 - 16:52

Wacht, wel of geen spandoek? Anders ga ik morgen ergens aan beginnen wat overbodig is (":
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptydo 6 sep 2012 - 19:53

Ik zou zeggen niet. Ik vind het nogal overbodig x'D
Er komen maar 5 leden naar het station toe, waaronder ik, Iris en Raquel xD
Als er meer mensen kwamen was het misschien wel handig geweest, maar nu is het denk ik alleen maar een gedoe in de trein voor je xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptydo 6 sep 2012 - 19:54

Er komen waarschijnlijk nog wel meer mensen hoor, maar een spandoek is misschien toch niet per se nodig, maar Mel, als je het toch wilt doen, leef je uit xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptydo 6 sep 2012 - 19:57

Nou, dan moeten die mensen zich wel gaan aanmelden, want het is volgende week zaterdag al...
Terug naar boven Ga naar beneden
Melany
Minister
Melany


Posts : 1624

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptyvr 7 sep 2012 - 12:23

Nee, laat die spandoek dan maar lekker zitten [a]
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptyvr 7 sep 2012 - 12:53

That's what I said. Sorta [a]
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Creatiefmoderator
Starlight


Posts : 1525

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptyvr 7 sep 2012 - 13:23

Zeg Mar.. Jij moet ook via Rotterdam hé? Of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptyvr 7 sep 2012 - 13:57

Yess. Rotterdam naar Utrecht. Ik stap op Rotterdam Alexander in de trein. Maar ik wil voor jou ook wel via Centraal reizen ;D

Of jij gaat achterin de trein zitten en dan stap ik ook achterin in ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jopie
Burger
Jopie


Posts : 26

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptyzo 9 sep 2012 - 18:07

Ik kom ook denk ik. Per luchtballon ^^

Melany: Het is de bedoeling dat hier serieuze dingen geplaatst worden. Sarcasme of andere ongein horen hier niet thuis. Let hier op.
Terug naar boven Ga naar beneden
emmetjew
Koningin
emmetjew


Posts : 9473

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptydo 13 sep 2012 - 13:08

Laura en ik melden ons bij dezen af, dan kan daar rekening mee gehouden worden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
xXIpiXx
Admin
xXIpiXx


Posts : 2010

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptyvr 14 sep 2012 - 9:55

Guys! Wat neemt iedereen eigenlijk mee? Niet dat we straks met 3 dezelfde dingen aankomen... XD Ik neem in ieder geval muffins mee en drinken zie ik nog wel. Daarbij ook nog een groot kleed om op te zitten. En jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptyvr 14 sep 2012 - 10:11

Ik was van plan om Zalmtoastjes te gaan maken, omdat die ook een groot succes waren op de crewmeeting. Daarbij neem ik ook sisi mango mee, of course. Een kleed om op te zitten en ik wilde nog kijken voor wat plastic bekertjes en borden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Emptyvr 14 sep 2012 - 13:09

Ik wil me bij deze officieel afmelden. Ik vind het echt super vervelend, zeker als mede-organisatrice, en ik had er veel zin in, maar ik ben te ziek voor woorden. Ik had net 4 uurtjes les en ik weet nog steeds niet hoe ik die ben doorgekomen. Ik duik zo lekker mijn bed in, want mijn hoofd ontploft.

Ik wil jullie veel plezier wensen morgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meeting 15 september Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting 15 september
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: