Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Regels en Richtlijnen

Ga naar beneden 
+9
Lotte
Winchester
emmetjew
xXIpiXx
xMarr
xMyrr
Essie
Witchcatjuh
Anneke
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Emptywo 18 jul 2012 - 9:46

Maar als ik eerlijk ben vind ik dit wel een beetje...slappe hap hoor. Want als het per se 'geheim' moet blijven, waarom zijn er dan wel niet-crewleden die het wel weten? Blijkbaar is het geen probleem om aan hen te vertellen hoe de vork in de steel zit. Trek dan ook één lijn: iedereen of niemand.
Overigens denk ik dat het niet heel vreemd is, juist omdát het zo'n groot probleem was een paar maanden geleden, om even een kort statement te maken en mensen in te lichten over wat er besloten is (alleen over deze regel). Wellicht zijn er RPG's die met de nieuwe regel gesloten zouden moeten worden, maar als mensen tijdig ingelicht worden over hoe het er straks aan toe zal gaan kunnen ze hun maatregelen nog treffen om ervoor te zorgen dat hun RPG wél overleeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Emptywo 18 jul 2012 - 9:53

Het hoeft ook niet geheim te blijven, maar het is simpelweg alleen een regel die ingaat op de nieuwe site. Het is geen 'geheim', maar als het nog enkele maanden duurt voordat de regel in kan gaan.. Het is niet alsof we direct in de eerste week alle RPG's sluiten die niet aan de regel voldoen, het wordt vermeld en dan krijgen hun er de tijd voor om het voor elkaar te krijgen. Streng is deze regel al helemaal niet, dus het is niet alsof het heel veel voorbereiding vergt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Emptywo 18 jul 2012 - 9:56

Maar vind je het dan niet zonde om de week dat zo'n site ingaat, meteen al extra rommelig te maken? Is het niet verstandiger om mensen voortijdig goed in te lichten om ervoor te zorgen dat die overgang goed verloopt? Dan heb je niet dat je na een tijdje na de opening van de nieuwe site wéér een omschakeling hebt omdat de regel dan wél ingaat. En sowieso geen onduidelijkheid of de nieuwe regel nu wel geldt of dat hij pas over een week ingaat, want dat zie ik ook nog wel gebeuren..
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet zo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Emptywo 18 jul 2012 - 11:56

Er is ook geen probleem, als iemand de nieuwe regel(s) wilt weten dan mag dat ook absoluut. Zo heeft ook Eveline er naar gevraagd een tijd geleden en hebben we 't erover gehad, ook had ik aan jou iets voorgesteld om te kijken wat jij ervan vond, omdat jij veel last had/hebt van de slowpostregel. De regel gaat direct in zodra de nieuwe site start, maar ik bedoelde ermee te zeggen dat we niet direct RPG's gaan sluiten die er niet aan zouden voldoen, ook dan wordt het, net zoals nu, eerst vermeld en krijg je de tijd voordat er echte consequenties aan vast zitten.

Het punt is eerder dat we het inderdaad hier niet hebben gemeld, omdat we de regels hebben aangepast voor de nieuwe site. Al die dingen eerder zijn gezegd door ons om een discussie te voorkomen, omdat we er dus daadwerkelijk iets mee wilden en toen zijn gaan doen. Natuurlijk willen we een discussie sowieso al voorkomen met zoiets, maar dat betekent niet dat we er verder niks mee doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Emptywo 18 jul 2012 - 12:07

Daar ging het me inderdaad om. Nou, dan weet ik dat ik de volgende keer dat soort berichten maar met een korreltje zout moet nemen -.-' Want 'iets te horen krijgen' is heel wat anders dan dat je er na maanden niets over gehoord te hebben zelf weer achteraan moet om ook maar iets te weten te komen over die (beloofde) uitslag..
Maar goed, het rammelt wel vaker wat betreft de communicatie, dat is niets nieuws. Ik kan alleen maar hopen dat daar op de nieuwe site een drastische verandering in komt, want dit is al tijden niks zo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Emptywo 18 jul 2012 - 13:32

Je hoefde er ook niet achterna te gaan, want het zou op de nieuwe site komen. En tot nu toe zijn er geen klachten meer over geweest, omdat er heel makkelijk met het slowposten om wordt gegaan. We hebben het al expres het op zo'n laag pitje gezet, omdat we merkte dat er een aantal erg tegen de momentele regel van het slowposten zijn.

Wat de communicatie betreft, we doen ons best. Als je hier klachten over hebt stuur dan een MP, want we staan hier altijd voor open en proberen het allemaal in goede banen te leiden. Feedback is prima, maar op deze manier komt het voor mij als een aanval over, waarvan ik niet denk dat we er beiden iets mee op zullen schieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Emptywo 18 jul 2012 - 13:36

Het is geen aanval, het is alleen dat ik de laatste paar maanden steeds tegen dingen aan blijf lopen waarvan voor mijn gevoel althans de logica ver te zoeken is of ik denk...jongens, is dit nou allemaal nodig? Een hele tijd geleden was er ook nagenoeg nul communicatie over de nieuwe site, verstreek deadline na deadline zonder dat je ook maar íemand van de crew erover hoorde. Nu is daar inmiddels flinke verbetering in gekomen en daar ben ik blij om, maar ik wil alleen maar aangeven dat het nog niet is zoals het hoort te zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Emptydi 28 aug 2012 - 18:47

Momenteel zijn wij bezig om een groot aantal protocols op te stellen zodat er een standaard manier is om met dingen om te gaan. Dit omdat we hebben gemerkt dat er wat misverstanden zijn geweest en fouten zijn gemaakt en we graag willen dat dit in de toekomst voorkomen wordt. Ik ben nog bezig om ze te maken, maar ze zullen in de nabije toekomst ook te lezen zijn voor de leden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels en Richtlijnen   Regels en Richtlijnen - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Regels en Richtlijnen
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels & richtlijnen voor het creatief

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: