Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De crew

Ga naar beneden 
+3
Essie
Sirhena Vlaslink
Anneke
7 plaatsers
AuteurBericht
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

De crew Empty
BerichtOnderwerp: De crew   De crew Emptydo 8 jul 2010 - 18:10

Natuurlijk is het altijd handig om te weten wie er allemaal in de crew zitten. Zo weten jullie aan wie jij je vragen kwijt moet en waar je mee opgescheept zit.

Admins: Anneke & Lotte
Forummoderator: xXIpiXx
Rpgmoderators: Essie en dylan04
Creatiefmoderator: Starlight


Laatst aangepast door Anneke op vr 14 sep 2012 - 8:56; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirhena Vlaslink
Minister President
Sirhena Vlaslink


Posts : 3605

De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Emptyzo 1 aug 2010 - 12:25

Hoe is de crew eigenlijk ontstaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Emptyzo 1 aug 2010 - 12:31

Het is begonnen dat ik en Lynn samen een site wilde maken, omdat Everytime ermee ging stoppen. Samen hebben wij gekeken naar de mensen die wij goed kenden en ervan weten dat wij die kunnen vertrouwen. Wij willen namelijk een hechte crew en ik denk dat wij die inderdaad hebben gevonden. Wij kunden geweldig goed met elkaar omgaan, overleggen maar boven alles wij hebben er plezier in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirhena Vlaslink
Minister President
Sirhena Vlaslink


Posts : 3605

De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Emptyzo 1 aug 2010 - 12:36

Dat is wat een goed draaiende site ook nodig heeft... een hechte crew.
Dat is waar het misliep bij ET, soms deden sommige crewleden wat en anderen wisten er niets van, de grootste fout naar leden toe die kunt maken, vind ik.

Vind deze site trouwens geweldig, de mensen die ik niet zo mocht vind ik hier voorlopig niet op terug, dus het is hier heel erg aangenaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Emptyma 2 aug 2010 - 11:11

Ik ben heel erg blij met de crew, maar ik vraag me af wat jullie van de crew vinden? Dus de rest van de site xD. Zijn we te streng? Want daar ben ik eerlijk gezegd bang voor, dat ik veel te veel als mod optreed en dat ik daardoor vijanden ga kweken xD. Ik doe wel gewoon mijn taak en dat zal ik ook blijven doen, maar het is wel leuk om te weten wat jullie van ons vinden ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan04
Rpgmoderator
Dylan04


Posts : 4359

De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Emptyma 2 aug 2010 - 15:26

Ik zelf vind de crew juist niet te streng. En daarmee doel ik dus ook op de RPG-regels. Jullie zeggen het gewoon rustig, normaal, beleefd en dat vind ik goed. Op andere sites zijn crewleden die geven je meteen een waarschuwing enzo. Maar de crew op zich vind ik goed samengesteld, verschillende persoonlijkheden wiens toch goed samen kunnen werken, dat is eigenlijk waar een crew omdraait:
Samenhang/goed samenwerken
Goed hun werk doen
Goed luisteren

En dus nee Essie ik vind jouw niet te streng als mod ^^ mij ga je tenminste niet als vijand kweken:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Emptyma 2 aug 2010 - 17:32

Essss. Jullie zijn veel te streng.
Ik ben zo doodbang voor jullie!

Nee, seriously?
Ik ben best wel blij met de crew. Want de oude crew vond ik een beetje. Bleeeegh. So, I'm kinda happy.
Hoewel ik me wel afvraag wat we gaan doen als Escape eenmaal online komt. Ik zou het best wel zonde vinden om dan hier weg te gaan, maar... als iedereen gaat enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Emptywo 4 aug 2010 - 19:40

Omdat ook de crew op vakantie gaat zijn er kleine wijzigingen.

Vanaf 5-8 / 12-8 Forummod; Anneke met behulp van Linguist.
Vanaf 13-8 / 15-8 Forummod; xLynn met behulp van Linguist.
Vanaf 7-8 / 21-8 Creatiefmod; Essie.
Vanaf 31-7 / 12-8 Admin; Anneke.
Vanaf 13-8 / 23-8 Admin; Lynn.

Zo weten jullie weer waar jullie die tijd terecht kunnen.
Zodra de eigenmatige eigenaar weer terug is zul je ook weer terug naar die crewlid moeten. Veel plezier! =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirhena Vlaslink
Minister President
Sirhena Vlaslink


Posts : 3605

De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Emptyza 7 aug 2010 - 13:05

Jullie zijn niet te streng hoor, de regels zijn erg aangenaam.

Waarom zou Our Joy leeglopen met de komst van Escape? Het is toch niet omdat het een vervangsite wordt van h!pste/Everytime dat je daarom alleen naar daar moet gaan en alle andere fora moet laten vallen. Je kunt heus lid blijven op verschillende fora en overal actief blijven. Het is denk ik van Escape niet de bedoeling dat je voor die site kiest en alle andere dingen laat vallen, je kunt nog steeds blijven kiezen wat je doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Emptyza 7 aug 2010 - 15:51

Yeah, maargoed, ik denk wel dat het zo is.
De kans dat er veel RPGs worden overgezet als Escape eenmaal online staat een functioneert is vrij groot, omdat ook Escape een site belooft te zijn met een fijn RPGsysteem.

Dit werkt prima, maar let's face it. Als je de keuze hebt tussen een gewoon forumpje en een plek met een mooie RPG, waar je je rolleninfo kunt invullen zoals op Hipste en ET, dan is de kans groot dat mensen daar voor gaan kiezen.

Het zou wel zonde zijn, maar ik denk wel dat dat gebeurt, als er nog schot in dat Escape komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirhena Vlaslink
Minister President
Sirhena Vlaslink


Posts : 3605

De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Emptyza 7 aug 2010 - 22:04

Het is ook vakantie hé, dus ik denk wel dat ze proberen om Escape zo snel mogelijk af te krijgen, maar dat leden van het team misschien afwisselend weg zijn, waardoor overleggen niet echt goed gaat.

Het feit dat je voor een goed werkend systeem kiest boven iets simpels is denk ik wel erg normaal. Toch wil dat nog niet zeggen dat je zo af en toe naar hier komen zou laten vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melany
Minister
Melany


Posts : 1624

De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Emptyzo 8 aug 2010 - 10:34

Ik denk ook wel dat als Escape er eenmaal is, dat onwijs veel mensen daar dan heen gaan. Logisch, want het is natuurlijk onwijs fijn om een rolinfo in te kunnen vullen. Maar ik denk toch dat ik ook nog hier blijf ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*
Minister President
Roxy*


Posts : 2547

De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Emptyzo 8 aug 2010 - 15:57

Ik kom altijd op alle site's waar ik op zit. Ook al kom ik er alleen maar even om te kijken of er nog wat boeiends is gepost. xD En als dat zo is, dan post ik altijd nog wel eventjes en anders ga ik door naar de volgende site, vooral op mijn laptop heb ik altijd meerdere dingen open staan. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirhena Vlaslink
Minister President
Sirhena Vlaslink


Posts : 3605

De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Emptyzo 8 aug 2010 - 19:09

Ik doe een beetje hetzelfde als Roxy, ik ga overal nog heen en als ik iets leuks zie, dan reageer ik daar even op en anders ga ik door naar het volgende forum waar ik lid van ben. Dus ik denk niet dat Our Joy helemaal zal leeglopen eenmaal Escape er is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Emptyzo 8 aug 2010 - 19:26

Dit is niet meer precies een gesprek over de crew. Het liefste heb ik hiervoor een ander topic geopend, maar daarbij wil niet zeggen dat we gelijk reclame mogen maken. Dus hier wil ik het niet meer zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De crew Empty
BerichtOnderwerp: Re: De crew   De crew Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De crew
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: