Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 This is goodbye

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
femmie
Minister President
femmie


Posts : 4318

This is goodbye Empty
BerichtOnderwerp: This is goodbye   This is goodbye Emptywo 8 jan 2014 - 21:15

Hoi allemaal,

Ik wilde jullie laten weten dat ik bij deze definitief van Joy af stap. Na de belofte van een nieuwe site werden nieuwe topics achtergehouden voor de nieuwe site. Dit werd steeds uitgesteld, er werd een nieuwe datum genoemd. Naarmate het steeds langer duurde tot de nieuwe site kwam, werd deze ‘oude’ site steeds stiller. Er werd (naar mijn gevoel) ook vaker verwisseld van crewleden. De nieuwe crewleden leken ook veel strenger te zijn, met name de  ‘tijd’ die je krijgt om te posten. Voor mij moet RPG’en voor het plezier blijven, zonder te veel verplichtingen. Een van de crewleden was  van mening dat die twee weken hetzelfde is als 13 dagen. Door deze verplichting van 2 weken/13 dagen werd het RPG’en op deze site ook echt niet meer leuk voor mij om te doen.  Ik ben dan ook blij dat ik een andere site gevonden heb waar ik RPG’en wél voor mijn plezier kan doen.
Ondanks dit alles wil ik Joy toch bedanken dat ik op deze site heb kunnen RPG’en. 

Doeiiiiii!
Terug naar boven Ga naar beneden
Teddybeer
Minister
Teddybeer


Posts : 2038

This is goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is goodbye   This is goodbye Emptywo 8 jan 2014 - 21:28

Mee eens! Voor mij geldt het zelfde. Ik heb hier niet veel meer te zoeken. Miss dat ik af en toe nog lang wip om in Musicalschool te posten. Er is nog maar een klein groepje actief en de enige mod nu is Dylan. Erg jammer dat het zo moest. Ik heb hier namelijk met veel plezier in het begin gepost.

Vaarwel iedereen en misschien tot ooit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirhena Vlaslink
Minister President
Sirhena Vlaslink


Posts : 3605

This is goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is goodbye   This is goodbye Emptywo 8 jan 2014 - 23:18

Ik ben het er mee eens dat RPG'en voor je plezier moet zijn en niet wegens verplichtingen, het gebeurt soms nu eenmaal dat je met enkele een tijdje geen inspi hebt. Dat die 13/14 dagen als een druk worden ervaren heb ik ook, tenslotte worden we allemaal ouder en krijgen we het druk met verschillende dingen, waardoor we soms niet kunnen posten in die relatief korte termijn van twee weken.
Dat er topics en rpg's worden achter gehouden ben ik het ook mee eens, ourjoy is aan het doodbloeden en daar wordt niets aan gedaan. Soms heb ik zelfs het idee dat sommigen bepaalde topics bewust laten doodbloeden. Hier op de site zie ik ook maar een kleine vijftal mensen echt actief, van de rest is er zo goed als geen teken meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karmakiller
Burger



Posts : 2

This is goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is goodbye   This is goodbye Emptyma 15 sep 2014 - 11:26

Ik ben eigenlijk op zoek naar een rpg forum dat wel actief is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheshire
Burger
Cheshire


Posts : 10

This is goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is goodbye   This is goodbye Emptyma 22 sep 2014 - 11:37

Karmakiller schreef:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een rpg forum dat wel actief is?

Ik ook! Hit me up als je iets gevonden hebt, want ik vind niks anders dan inactieve fora uit 2011...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





This is goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is goodbye   This is goodbye Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is goodbye
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: