Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vragen

Ga naar beneden 
+11
Saske
xMarr
Witchcatjuh
Melany
Linda
xXIpiXx
emmetjew
Essie
xMyrr
Linguist
Anneke
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Vragen   Vragen Emptyvr 9 jul 2010 - 19:06

Zit je ergens mee, kun je iets niet vinden, weet je niet hoe iets werkt? Wij van de crew weten daar vast wel een antwoord op. Twijfel niet en post je vraag in dit topic, wij zullen zo vlug als wij het antwoord hebben je die geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptyzo 25 jul 2010 - 10:37

Ik heb een vraagje (A) Ik vind het forum erg goed in elkaar gezet, vooral de lay-out ziet er heel deskundig uit, in elk geval niet zo saai, standaard en gevoelloos als sommige andere fora. Maar waar ik mee zit, zijn de kleurtjes - ik vind ze nogal fel. Zou hier iets aan gedaan kunnen worden? De kleuren op zich zijn prima, lekker fris juist, maar misschien zou een iets donkerdere tint beter zijn...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptyzo 25 jul 2010 - 11:17

Ik zal er met Lynn overhebben en kijken of wij een oplossing kunnen vinden. Het zou misschien wel even duren voordat er een oplossing geplaats word, maar in iedergeval bedankt voor het melden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptyzo 25 jul 2010 - 11:23

Okay, dan wacht ik af^^ Ik kan er op zich wel mee omgaan, alleen zorgt het er soms wel voor dat ik sneller de site weer verlaat, omdat ik er extra moeite door moet doen alles te kunnen lezen xD But, I'll wait ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptyzo 25 jul 2010 - 11:23

Ik en Lynn hebben erover gehad en eens gekeken wat we hier aan kunnen doen. We vinden dat je harstikke gelijk hebt, want als ik mijn lenzen niet in heb of mijn bril op heb, kan ik de kleuren niet goed onderscheiden. We zullen zodra wij tijd hebben hier onze handjes insteken en er iets aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptyzo 25 jul 2010 - 11:51

Is het nu beter? Zeg als het niet is he, als er iets te licht/donker is. Ik verander het dan wel opnieuw. En ik zoek ook nog een goede achtergrond, want 'k weet niet of die van nu goed is. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptyzo 25 jul 2010 - 16:39

De achtergrond is prima, die vind ik juist leuk! Het gaat mij om het lichte groen in de topics zelf, dat zou van mij wat donkerder mogen. En eigenlijk ook de tekst in de typevakken, is het niet makkelijker om dat gewoon zwart of anders donkergroen te maken? In elk geval donkerder dan het lichte grijs, want dat vormt niet echt een goed contrast naar mijn mening... thanks voor het luisteren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Linguist
Burger
Linguist


Posts : 42

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptyzo 25 jul 2010 - 17:57

Ik kom net even het forum checken, en heb meteen zoiets van aaah! roze, zou het niet in neutrale achtergrondkleur kunnen. Volgens mij was trouwens alleen de tekst een probleem en ik vond de vorige achtergrond kleur wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptyma 26 jul 2010 - 10:00

Ik vind dit prima! Doet me denken aan een zonsopgang, het geel is mooi en ziet er ook natuurlijk uit. Wat mij betreft mag je het lekker zo houden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptywo 28 jul 2010 - 14:19

Ik had ff een vraagje. Ik probeer een avatar van Taylor Launter in te stellen. Gewoon een hele normale foto. Hij verdoet aan de ijsen van de grootes. Ik heb het op alle manieren geprobeert ook met andere links die er bij stonden. Maar hij pakt hem niet.
Ik heb al bij FAQ gekekenmaar daar werd ik ook niet wijzer van. Waarom pakt die me plaatje niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptywo 28 jul 2010 - 16:47

Welke upload gebruik je? Want hij pakt ze niet allemaal, anders moet ik even kijken of ik een knopje ergens moet omswitchen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptywo 28 jul 2010 - 16:54

Ik heb het plaatje op me laptop staan. Dus ik probeer hem te uploaden via:

proefiel - avatar - klik afbeelding verwijderen aan - probeer de foto te uploaden via: upload avatar via je computer.


ik heb het net weer zo geprobeert en hij staat er nog steeds niet.


Gegevens plaatje:
JPEG-afbeedling
100 bij 100
5,39 KB
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptywo 28 jul 2010 - 17:05

Dat zou hij toch moeten pakken. Misschien kun je proberen op imageshack.us je afbeelding up te loaden en de link in het Url vakje te plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMyrr
Koningin
xMyrr


Posts : 5181

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptywo 28 jul 2010 - 17:08

Ik heb een link neergezet in mijn post bij Karakterkaart. Maar hij wilt het niet doen zeg maar. Ik heb nu [url=link]Klik[/url] gedaan, maar de link staat er gewoon. Hoe krijg je dat goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptywo 28 jul 2010 - 17:16

Meestal helpt het als je: [url=link]spatieKlik[/url] doet, dat hielp bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptywo 28 jul 2010 - 17:17

Myrna, weet je zeker dat je de Url goed hebt ingevuld? Want bij mij werkt het gewoon nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMyrr
Koningin
xMyrr


Posts : 5181

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptywo 28 jul 2010 - 17:19

Bij mij werkt de spatie niet en ik weet zeker dat ik de link goed heb. Want als je de link kopieert en in je adresbalk zet, zie je gewoon de foto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptywo 28 jul 2010 - 17:22

Anneke schreef:
Dat zou hij toch moeten pakken. Misschien kun je proberen op imageshack.us je afbeelding up te loaden en de link in het Url vakje te plaatsen.


ik zal het proberen!
Gelukt! Hij staat er nu!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptywo 28 jul 2010 - 18:59

xMyrr; Als je op PostReply drukt (dus niet in de snelle post) en onder het icoontje van het vetgedrukte (B), staat precies zo'n horizontale acht... ofzo (het staat links naast het icoontje met het witte blaadje en de rode f), hoe dan ook, als je daarop drukt, komen er twee balkjes te staan. Bij het bovenste voer je de link in en bij het onderste bijvoorbeeld "klik" of "naam personage" en als je dan op oke drukt en je post plaatst, moet het normaal gezien werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
emmetjew
Koningin
emmetjew


Posts : 9473

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptyvr 13 aug 2010 - 18:36

Het duurt een tijdje voordat ik een nieuwe post zie. Dan staat er al dat er iemand gepost heeft, maar als ik dan naar die rpg staat; is die post nergens te bekennen... Na een paar minuten staat hij er wel. Nogal vreemd dus, omdat er al wel wordt aangegeven dat er iemand gepost heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
xXIpiXx
Admin
xXIpiXx


Posts : 2010

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptywo 1 dec 2010 - 17:35

what the hell was dat net? ik kon joy niet meer op, hij gaf niks meer aan en meerdere leden hadden daar last van ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptywo 1 dec 2010 - 19:18

Kun je een beschrijving geven, want ik zelf ben net thuis van een avondje bij het EHBO zitten dus ik weet niet wat er gaande was. Dan kan ik nagaan wat precies het probleem was.

En je woordkeuze zou best netter mogen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
xXIpiXx
Admin
xXIpiXx


Posts : 2010

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptydo 2 dec 2010 - 11:12

Ik was bezig met een post en Linda zei dat Joy er gewoon uitlag. Dus ik keek en het was gewoon helemaal wit. Ik had het op google chrome geprobeerd op firefox en op IE en op geen van allen deed hij het. Hij lag er maar 6 minuten uit ofzo maar het was wel vreemd x) Het was dan denk ik om 18.29 dat het gebeurde. Toen vernieuwde ik de pagina nogmaals en stond er bij het tabblad zegmaar; Free
toen vernieuwde ik hem opnieuw en toen deed alles het gewoon weer ;3

en waarom zat je bij het EHBO? oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptydo 2 dec 2010 - 12:58

Oh ja, dat is vreemd. Dat was laatst ook even ergens begin middag was het, als ik me het goed kan herrineren. Dat ligt aan een fout van Forummotion, maar gelukkig zijn we daar hopelijk over 2 maanden vanaf... als niet eerder.

Oh, niet iets ontzettend erg hoor! Mijn zus had een klein ongelukje gehad en ze kon niet alleen daarheen gaan, dus ik moest haar vervoeren. xD Op de fiets, in de kou op het gladijs. Het is goed gekomen hoor. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Emptywo 15 dec 2010 - 15:42

Wat is er aan de hand met Joy? Ik heb ineens heel vaak dat op het moment dat ik op een link naar een topic ofzo klik, hij ineens doorverwijst naar de hoofdpagina. Dan krijg ik zo'n wit scherm met daarop 'you can return to the index' O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vragen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: