Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Inactiviteittopic

Ga naar beneden 
+20
xBente
femmie
emmaa*
Vanilla
Kirstentje
~Within~
Essie
Starlight
Kaelie
Argetlam
emmetjew
Witchcatjuh
Sariuna
Melany
xMarr
Linda
Sirhena Vlaslink
Roxy*
xMyrr
Anneke
24 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptydo 8 jul 2010 - 18:32

Iedereen heeft natuurlijk een keer dat hij/zij niet online zou kunnen komen. We gaan op vakantie, we hebben proefwerken en allemaal redenen waarom we inactief worden.
Hier kunnen we vermelden waneer en waarom we weg zijn, allemaal om misverstanden te voorkomen. Is dat nou niet handig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptywo 28 jul 2010 - 19:31

Vanaf zaterdag 31 juli OF maandag 2 augustus tot 12 augustus moeten jullie voor grote-admin-vragen naar Anneke gaan. Want dan ben ik weg. Ergens ver in het buitenland... O_O Nee, das niet waar, ik zit dan op een camping ergens in België. Maar goed, ik kom vanaf 31 juli of 2 augustus voor bijna twee weken niet online, 't is maar dat je het weet!


Laatst aangepast door xLynn op do 12 aug 2010 - 18:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
xMyrr
Koningin
xMyrr


Posts : 5181

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptywo 28 jul 2010 - 19:37

Vanaf 13 augustus ben ik er niet, tot 23 augustus. Dan zit ik dus in Engeland. Dezelfde dagen dus als Anneke, alleen zij gaat dan weer niet naar Engeland, maar zit in Duitsland. [toch? xDD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptywo 28 jul 2010 - 19:57

Klopt, deze dame zit in Duitsland op 13 tot 23 Augustus. Lekker vlak op de grens naar Tjechië, dus dat slaan we zeker niet over. xD
Dus in 30 juli tot 23 Augustus moet je het doen met één Admin doen, maar ik durf te wedden dat onze mods ook een hoop weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*
Minister President
Roxy*


Posts : 2547

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptyzo 1 aug 2010 - 18:54

Ik ben vanaf morgen elke maandag, dinsdag, woensdag en waarschijnlijk ook donderdag alleen 's avonds online. Aangezien ik vakantiewerk ga doen, moet ik gewoon tot 5 uur werken. xD Vrijdags ben ik wel gewoon ook over dag online. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirhena Vlaslink
Minister President
Sirhena Vlaslink


Posts : 3605

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptyzo 1 aug 2010 - 19:46

Ik ben vanaf morgen tot 6 augustus niet online.
Ik ga dan namelijk als begeleider op kamp met 7 en 8 jarigen op kamp in Middelkerke met als thema Piraten en Rovers. Dus die 5 dagen ben ik er niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptyzo 1 aug 2010 - 22:11

Ik ben er niet op de dagen 15 tm 29 augustus, dan zit ik namelijk in Italië. Tegen de tijd zal ik het ook nog wel in mijn onderschrift zetten ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptyma 2 aug 2010 - 7:07

Ik ben er niet op 25&26 augustus, dan heb ik introductiekamp van school. Misschien ben ik er 's avonds op de 26e, maar misschien ben ik dan wel zo gebroken dat ik ga slapen XD

Ook ben ik op 27&28 augustus weg. Ik ga weg om 10 uur op de 27e en ben terug om 3 uur 's middags op de 28e. Dan heb ik NJI Kickoff-weekend. Dat is het startweekend van het jeugdwerk van mijn kerk xD

Dan heb ik dus vier intensieve dagen. Ge-wel-dig-e planning!
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*
Minister President
Roxy*


Posts : 2547

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptyma 2 aug 2010 - 19:52

Nou dan toch maar even een post. xD Ik ben dus elke doordeweekse dag alleen 's avonds online. Er is wat veranderd, ik ga nu ook op een andere afdeling vakantiewerk doen voor de twee dagen die ik eigenlijk vrij had. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptywo 4 aug 2010 - 16:18

Ik ga zaterdagochtend voor twee weken naar Frankrijk, en ik weet nog niet zeker of ik dan internet zal hebben op de campings. Ik ga in elk geval van het ergste uit: dikke kans dat je mij even twee weken moet missen bij RPG's!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptywo 4 aug 2010 - 17:02

Ik ben van 16 tot 27 augustus op vakantie!
staat ook in me onderschrift!
Terug naar boven Ga naar beneden
Melany
Minister
Melany


Posts : 1624

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptywo 4 aug 2010 - 17:31

Ik ben er morgen niet want dan ga ik naar de verjaardag van Daphne tot Vrijdag. Vrijdag is mam jarig en moet ik koffers pakken en Zaterdag ochtend om 6 uur vertrek ik naar Tsjechië tot 14 Augustus. Dus die dagen ben ik er niet ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sariuna
Minister
Sariuna


Posts : 1916

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptyma 6 dec 2010 - 19:24

voor anyone who cares: mijn examens zijn van 7/12 tot 20/12


Laatst aangepast door Sariuna op wo 8 dec 2010 - 16:18; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Mijn examens duurde praktisch een jaar XD Foutje)
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptydi 7 dec 2010 - 6:36

Ikke... ben deze week bijna niet aanwezig. Tussendoor misschien wel af en toe, maar waarschijnlijk niet veel. Vandaag wat, maar morgen waarschijnlijk helemaal niet.
Dus, gewoon dat jullie het even weten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptywo 8 dec 2010 - 15:09

Volgende week dinsdag heb ik een concert, donderdag etentje met mn vriendinnen en zaterdag kerstgala in de kerk. Dus.. dan ben ik er soort van ook bijna niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sariuna
Minister
Sariuna


Posts : 1916

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptyvr 1 apr 2011 - 15:29

Ik vertrek zondag op GWP dus ben ik hier niet ^^ En ze hebben wel internet daar, maar ik heb geen laptop en dan nog...
Terug naar boven Ga naar beneden
emmetjew
Koningin
emmetjew


Posts : 9473

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptyzo 3 apr 2011 - 15:33

Van maandag tot en met donderdag maak ik Londen onveilig ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Argetlam
Minister President
Argetlam


Posts : 2833

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptyvr 15 apr 2011 - 13:28

Ik ben het gehele weekend weg. Dus vanaf vanavond een uur of 6, tot zondag een uur of 8. En waarschijnlijk pleur ik zondag meteen in slaap xD Dus tot maandag!

Ik ben trouwens op primitief weekend. Voor de Belgjes onder ons, als je midden in de nacht geschreeuw en gelach hoort, dan zijn dat die maffe Alkmaarse scouts die de boel op stelten komen zetten! :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptyvr 22 apr 2011 - 5:56

Ik ga vanmiddag rond het middaguur weg, ben maandagmiddag/avond weer terug. Heb een familieweekend op Texel.


Laatst aangepast door Linda op vr 29 apr 2011 - 14:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
xMyrr
Koningin
xMyrr


Posts : 5181

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptyvr 22 apr 2011 - 11:16

Zaterdag en zondag gaan Raquel, Melany en Iris naar Lotte toe (:
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptyvr 22 apr 2011 - 11:19

Ik ben vanavond naar OneRepublic, morgen met mijn broer naar de stad, morgenavond in de kerk, zondag in de kerk & pasen vieren, zondagavond surpriseparty voor Lisa en Pieter (zus & zwager, gaan voor drie maanden naar Ierland). So. Ik ben er niet zo heel veel, dit weekend :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptyvr 29 apr 2011 - 14:04

Morgen naar Egypte toe! Ik vlieg volgende week zaterdag pas terug, dus ik kom zondag aan. Dan ben ik waarschijnlijk doodop van het luieren, dus reken pas zondagmiddag op me ofzo... En de week die daarop volgt ben ik waarschijnlijk iets minder actief. Examens leren hea...
Terug naar boven Ga naar beneden
xMyrr
Koningin
xMyrr


Posts : 5181

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptyvr 29 apr 2011 - 14:32

Tsjaa, ik ben vanaf na de vakantie ook afwezig tot en met 27 mei. Want dan zitten mijn examens er op en ben ik gewoon van school af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaelie
Minister President
Kaelie


Posts : 3163

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptydi 31 mei 2011 - 20:07

Ik ben vanaf 1 Juni tot 5 Juni op vakantie!
En de week erna van 10 tot en met 13 dus ik ben dan niet online want ik heb geen internet op de camping.
Terug naar boven Ga naar beneden
Argetlam
Minister President
Argetlam


Posts : 2833

Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Emptydi 31 mei 2011 - 20:07

Heej pieps,

ik ben er vanaf morgenmiddag t/m maandag niet! Dit is bijna een week, en gezien Kaelie ook pleite is gaan de topics waar wij RPG'en erg inactief zijn. So, gelieve niet te verwijderen!

Wish me luck! Ik ga kamperen en socializen en eindelijk de jongen ontmoeten die ik al vijf jaar via internet ken en die nu heel toevallig op dezelfde vakantie blijkt te gaan als ik xD Geniaal, maar flauw.

Nja, bye <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Inactiviteittopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteittopic   Inactiviteittopic Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Inactiviteittopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: