Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Belangrijke mededeling

Ga naar beneden 
+5
Colombina
YanaWilliams
Kaelie
Sarah
xXIpiXx
9 plaatsers
AuteurBericht
xXIpiXx
Admin
xXIpiXx


Posts : 2010

Belangrijke mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Belangrijke mededeling   Belangrijke mededeling Emptydo 11 jul 2013 - 20:42

Lieve leden,

Sinds kort kregen wij te horen dat Lotte, onze admin stopt met haar functie als admin en als lid op deze site. Dit kwam voor ons ook als een enorem shock, want wij hadden dit niet aan zien komen. Daarom hebben wij ook veranderingen aangebracht in de Joy crew. Ik heb de functie van Lotte overgenomen, maar wij zijn voorlopig nog niet verder aan het zoeken naar versterking voor de Joy crew.

Ook wil ik mededelen dat wij nog druk opzoek zijn naar een scripter, er is daarom nog geen verdere vooruitgang met de site.

Hopelijk kunnen we met alle leden van joy moed verzamelen voor hoop tot de verdere vordering van de nieuwe site. Who's in?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Commissaris v/d Koningin
Sarah


Posts : 1237

Belangrijke mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke mededeling   Belangrijke mededeling Emptyma 15 jul 2013 - 14:07

I'm in ofcourse !
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaelie
Minister President
Kaelie


Posts : 3163

Belangrijke mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke mededeling   Belangrijke mededeling Emptydo 25 jul 2013 - 12:29

Zoals ik Lotte al die tijd heb gezegd: zeg me wat ik moet doen en ik help. Je weet me te vinden =3 [behalve nu dan want ik ben op vakantie xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
YanaWilliams
Burger
YanaWilliams


Posts : 47

Belangrijke mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke mededeling   Belangrijke mededeling Emptydi 6 aug 2013 - 13:55

Mijn broertje denkt dat hij wel kan scripten en zou dit eventueel wel willen doen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Colombina
Minister President
Colombina


Posts : 2655

Belangrijke mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke mededeling   Belangrijke mededeling Emptyma 12 aug 2013 - 9:03

Nou mensen, jullie weten wat jullie te doen staat. Schakel het broertje van Yana in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Usagi
Koningin
Usagi


Posts : 6699

Belangrijke mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke mededeling   Belangrijke mededeling Emptyma 12 aug 2013 - 9:05

Komaan er zijn al zot veel mensen gestopt omdat er totaal geen moeite meer in gestoken word. Straks zijn er geen leden meer. Een scripter vinden is ni zo moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Belangrijke mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke mededeling   Belangrijke mededeling Emptydi 13 aug 2013 - 9:13

Er word wel degelijk moeite ingestoken. Jullie zien niet wat we doen, maar we doen wel degelijk ons best. Het heeft geen zin om bij elke kleine detail jullie op de hoogte te houden. Dat kost tijd en het is niet elke keer het geval dat dat detail van toepassing is om toch te gebruiken. Ik vind het daarom erg neerbuigend op ons wat je daar neer zet. Daarbij is een scripter vinden helemaal niet zo gemakkelijk, de meeste vragen er een bedrag voor die meer dan 500 euro is. Geloof me, dat kunnen wij echt niet met z'n alle samen neerleggen. Als jij het zou willen doen, heel fijn, maar het lijkt me sterk dat je dat zou doen. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben en in het gevolg een beetje op je woorden te letten, want op die manier maakt het ons ook niet gemakkelijk om verder voor jullie te werken om het af te krijgen, als we elke keer een stank voor dank woord naar ons toe geslingerd krijgen.

En voor YanaWilliams, harstikke bedankt voor de moeite. We hebben nu contact met een nieuwe scripter, die we zo waar ook kennen. Lukt het alsnog niet, zullen we kijken of we eens contact kunnen leggen met je broertje.

Ik wil jullie nog even vragen om geduld te hebben. We zijn wel degelijk hard op weg om een mooie website voor jullie klaar te maken. En als het zo verder gaat, zoals het nu gaat, kunnen wij sowieso voor het nieuwe jaar op de nieuwe site met z'n alle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirhena Vlaslink
Minister President
Sirhena Vlaslink


Posts : 3605

Belangrijke mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke mededeling   Belangrijke mededeling Emptyza 24 aug 2013 - 11:32

Ik heb al vaak genoeg geleerd dat niet alles gaat zoals je het gepland had in je hoofd. Ook weet ik best wel dat een site of forum maken niet zo simpel is als de meeste mensen denken. Het is verdomd moeilijk om de juiste scripter te vinden en je wil.ergens zoveel als mogelijk door geven aan de leden, maar ook niet te veel omdat je niet wil teleurstellen bij gelijk ook welke veranderingen. Sites maken kost veel tijd, dat is nu eenmaal een feit.
Degene die ik ken die goed kunnen scripten, hebben er allemaal geen tijd voor door school of werk.

Ikzelf heb het ook druk door school, maar ik kan wel zeggen dat ik geduldig zal wachten en wanneer ik kan ook zal helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
~Simone~
Minister
~Simone~


Posts : 1720

Belangrijke mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke mededeling   Belangrijke mededeling Emptywo 6 nov 2013 - 14:49

Ik ben een jaar weggeweest, is er inmiddels al wat veranderd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Belangrijke mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke mededeling   Belangrijke mededeling Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Belangrijke mededeling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: