Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joy

For those who need the joy
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Meeting 15 september

Ga naar beneden 
+9
Jopie
Witchcatjuh
Melany
Starlight
Anneke
Lotte
xMarr
Linda
Essie
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyza 15 sep 2012 - 19:04

Jaa, omg, de meeting was echt super gezellig <3 Linda en Anneke moeten even snel all foto's rondsturen of op Facebook zetten ofzo :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyza 15 sep 2012 - 19:13

Weet je zeker dat je álle foto's wilt? Hehe..
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyza 15 sep 2012 - 20:07

Uuuh... XD Nee? Nu niet meer in ieder geval :'D In ieder geval de leuke foto's ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyza 15 sep 2012 - 20:50

OH NEE, geen foto's alsjeblieft.
Niet die ene waarop ik aan het eten ben xD

Also I'm a horrible person, maar ik bedacht me in de terugweg in de bus opeens dat Raquel er niet was x'D ik zat ineens 'huh zou raquel niet ook komen dan?' maar ik had haar niet gemist omdat jullie ook niets gezegd hadden xD Horrible Person here-o.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyza 15 sep 2012 - 20:52

JA VOORAL DIE ENE WAAROP EEF AAN HET ETEN IS!!!! [a]

Haha, ja, ik dacht er ook nu pas net aan :') Waar was Raquel eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Admin
Lotte


Posts : 10415

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyza 15 sep 2012 - 20:55

Raquel moest tekst opnemen voor een toneelstuk, als ik me niet vergis (: die heeft al best een lange tijd geleden afgezegd, maar dat is nooit hier neergezet door haar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyza 15 sep 2012 - 21:01

Muhaha, ik zal eens even het kabeltje van mijn camera gaan zoeken.. Ik zet mooi alles erop [a] Dan krijg ik ook geen gezeur dat ik selectief ben geweest met foto's plaatsen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyza 15 sep 2012 - 21:02

Oké, haha :') Ga je alles op FB zetten? XD Misschien de awkward foto's maar niet taggen dan XD

@Lot, oh oké. Dat wist ik inderdaad niet. Vandaar dat ze er niet was, haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyza 15 sep 2012 - 22:10

Inderdaad, ik heb die van Iris met haar ogen dicht eruit gelaten :"D Maja, als mensen niet willen dat de foto's die ik nu wel heb op hun profiel komen te staan kunnen ze ze altijd nog verbergen. Dat is aan hen =3
Zoo, en nu moet Anneke haar foto's ook nog online zetten =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Melany
Minister
Melany


Posts : 1624

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyzo 16 sep 2012 - 7:11

Oh, die van Iris met haar ogen dicht wel maar die rare van mij niet? (':

Het was in ieder geval super leuk <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyzo 16 sep 2012 - 8:23

Welke rare van jou? Die zijn haast allemaal raar x'D En die van Iris met haar vieze tapenade staat er wel gewoon op, die andere was gewoon een mislukte foto :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyzo 16 sep 2012 - 8:31

XD Hahahaha. De foto's zijn gewoon superleuk mensen =D

Also, ik stuur vanmiddag even een mailtje rond met wat iedereen naar mij over moet maken + mijn rekeningnummer, of course, anders komen we niet zo ver :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyzo 16 sep 2012 - 10:14

Ik moet eerst even uit zien te vinden hoe ik die foto's op mijn laptop zet..., want normaal doe mijn lieve papa dat altijd voor me. Misschien vraag ik of hij me eens laat zien hoe hij het doet, dat ik het de volgende keer zelf kan.
De foto's zullen dan ergens deze week komen, want vandaag heb ik een beetje druk. Vanmiddag naar mijn vriendinnetje Eef en vanavond moest ik van mijn beste vriendin mee naar de kerk omdat haar crush daar gaat optreden. Druk daggie voor de boeg dus. Hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Koningin
Linda


Posts : 12253

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyzo 16 sep 2012 - 11:06

Is het misschien een idee om de groepsfoto van bij de tapasbar te plaatsen op Joy, en in ieder geval op de Facebookpagina van Joy? Het gaat tenslotte om een officiële meeting, niet om een paar leden die gewoon wat met mekaar hebben afgesproken. Kan ook een manier zijn om de volgende keer meer mensen te trekken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Creatiefmoderator
Starlight


Posts : 1525

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyma 17 sep 2012 - 7:18

Aaaah, ik hou ook van tapa's.. :'( Maar het was heel erg gezellig, voor de tijd dat ik er was. Leuk om iedereen (terug) te zien !
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke
Admin
Anneke


Posts : 844

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyma 17 sep 2012 - 9:20

Ook mijn foto's staan op de Facebookpage van Joy! =)
Terug naar boven Ga naar beneden
~Simone~
Minister
~Simone~


Posts : 1720

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyma 17 sep 2012 - 20:11

Volgende keer ben ik wel van de partij denk ik xD
Terug naar boven Ga naar beneden
royalblood
Burger



Posts : 52

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptyma 24 sep 2012 - 21:42

Zijn de meeste mensen 18 of ouder??
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie
Commissaris v/d Koningin
Essie


Posts : 1412

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptydi 25 sep 2012 - 5:53

Jaaa best wel!


De volgende keer ben ik er uiteraard bij^^. Dan hoop ik niet ziek te zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Witchcatjuh
Koningin
Witchcatjuh


Posts : 11354

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptydi 25 sep 2012 - 7:19

De meeste zijn best wel ouder dan 18? xD Es you make no sense, silly.
Maar de meesten zijn inderdaad ouder dan 18. Want we zitten hier al 5 jaar op ofzo, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarr
Specialmoderator
xMarr


Posts : 14513

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptydi 25 sep 2012 - 7:26

Ja man, in maart word ik 20, dudes ik voel me vet oud. En verder, op een paar leden na, zijn inderdaad de meesten ouder dan 18 :)

En als er weer een meeting komt, ben ik er ook weer bij yes ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
xXIpiXx
Admin
xXIpiXx


Posts : 2010

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptydi 25 sep 2012 - 7:44

ME 2!!

Super leuk om uitgebreid te gaan eten in een boekenwinkel. En de tapasbar was echt goddelijk <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Creatiefmoderator
Starlight


Posts : 1525

Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Emptywo 26 sep 2012 - 11:23

Jeez Mar, ik wordt binnen 2 weken al 20! Dat ik jou niet hoor klagen, hoor! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meeting 15 september - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 15 september   Meeting 15 september - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting 15 september
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Joy :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: